וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הגדול הבא

3.3.2001 / 18:53

הקיץ הקודם היה של פיגו, בקיץ הקרוב חואן ורון, הארגנטיני של לאציו, אמור לכבוש את הכותרות. ארבע קבוצות צמרת באירופה כבר מכינות כסף ועיסקאות טרייד מעניינות עבורו

עוד לפני שהליגות הסתיימו ופגרת הקיץ החלה כבר ברור לכל כי חואן ורון, הארגנטיני של לאציו, הולך להיות הלהיט החם ביותר בשוק ההעברות האירופי.

ורון נחשב כבר היום לאחד השחקנים הטובים והיקרים בעולם. בקיץ הקרוב הוא ישחק עם נבחרתו, ארגנטינה, בטורניר ה"קופה אמריקה" ויכולת טובה עשויה להקפיץ את מחיר הכרטיס שלו לגבוה במיוחד.

כיום ישנם ארבעה קבוצות אירופאיות שורון נמצא חזק על הכוונת שלהן:

מילאן - למילאן יש בעיה בעמדה של ורון מאחר ופרננדו רדונדו שנרכש בקיץ מריאל מדריד נפצע ולא ברור מתי יחזור לכושר משחק. אחת האפשרויות היא שפאתיח טארים, מאמנה הטורקי של פיורנטינה, יגיע בעונה הבאה לסאן סירו ויביא איתו את רוי קוסטה הפורטוגזי. במקרה וטארים לא יגיע האופציה של ורון עומדת חזק על הפרק ובמילאנו יעשו הכל כדי להביא אותו.

אינטר - הקבוצה השניה של מילאנו קונה כרגיל כל שחקן יקר בשוק בלי לבדוק אותו לפני. באינטר עסוקים עכשיו בפרשת הדרכונים המזוייפים וכשזו תיגמר יתחילו לחשוב על רכש לעונה הבאה. ורון כמובן נמצא על הכוונת של טארדלי ובמקרה ורונאלדו יחזור לכושר עד לפתיחת העונה הבאה קיימת אפשרות של טרייד תמורת כריסטיאן ויירי.

מנצ'סטר יונייטד - עוד קבוצה שאוהבת להתעניין בשחקנים יקרים. אמנם למנצ'סטר יש קישור אחורי נפלא עם בקהאם, רוי קין ופול סקולס, אבל הצטרפות של ורון לקישור כזה יכול רק להוסיף לאימפריה האדומה. ביונייטד גם מחפשים חלוץ, תפקיד שורון יכול לבצע בקלות מול ההגנות האנגליות, לכן המטרה היא למכור את ואן נסטלרוי ולהביא את הארגנטיני לאולד טראפורד.

ריאל מדריד - הנשיא, פלורנטינטו פרז, מתכנן לבנות בקיץ את ה"דרים טים" האירופאית. השמועות במדריד אומרות כי יש כוונה להביא את יוהאן קרויף לתפקיד המנג'ר ולרכוש מלאציו בעיסקת ענק את נסטה ואת ורון שביחד עם פיגו ירכיבו את מרכז הקישור האימתני ביותר שידעה אירופה. אחת האפשרויות העומדת על הפרק היא עיסקת חליפין של נסטה וורון תמורת ראול.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully