וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ליהמן ברדרס מצטרף למועדון אוהדי צ'ק פוינט: מתחיל לכסות את המניה ב"קנייה חזקה"

3.3.2001 / 18:53

בבית ההשקעות מציבים למניה מחיר יעד של 110 דולר - 20% מעל למחירה היום; ממליצים לנצל את החולשה שנוצרה לאחרונה במניה כהזדמנות קנייה


ltpgt
"חברת צ'ק פוינט היא הבחירה הטובה ביותר בעינינו מבין חברות האבטחה האינטרנטיות", כך קובעים היום בבית ההשקעות ליהמן ברדרס בהמלצה ראשונה שהם מפרסמים על החברה, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של 23.8 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, האנליסטים ישראל הרננדז וטובי פישביין ממליצים לראות בחולשה שנוצרה לאחרונה במניה הזדמנות להיכנס לפוזיציה במניה, או להרחיב פוזיציה קיימת.
lt/pgt

ltpgt
האנליסטים אומרים כי תחום ה-VPN (רשתות וירטואליות פרטיות) בו מתמחה צ'ק פוינט צומח בצורה מהירה, שעה שיותר ויותר ארגונים מאמצים את הטכנולוגיה, במיוחד לצורכי גישה מרחוק ויישום של קישוריות מהירה בין אתר לאתר. וכך, לצ'ק פוינט כיום נתח שוק של כ-52% בתחום זה, ומאחר שהאנליסטים מעריכים כי יש כיום שיעור חדירה של 20% בלבד לשוק, הרי שהפוטנציאל מבחינת החברה הוא אדיר.
lt/pgt

ltpgt
צ'ק פוינט מוגדרת על האנליסטים כמובילה עולמית בתחום האבטחה באינטרנט, ולכן הם מעריכים שהיא תיהנה מהגידול הצפוי בשוק. "החברה מובילה דה-פקטו גם בתחום הפיירוולים", אומרים בליהמן ברדרס.
lt/pgt

ltpgt
וכך, בשנת 1999 הגדילה החברה את נתח השוק שלה בתחום הפיירוולים מ-34% ל-41%, ולהערכת צמד האנליסטים היא תוכל להגיע גם לכ-50% בשנתיים הקרובות - הערכה שמגובה בתוצאותיה הכספיות החזקות של צ'ק פוינט, שמעידות על צמיחה רבעונית גבוהה.
lt/pgt

ltpgt
כיום, להערכת האנליסטים, חברת סיסקו היא המתחרה היחידה של צ'ק פוינט בתחום, עם ה-PIX פיירוול שלה.
lt/pgt

ltpgt
"צ'ק פוינט היא אחת מחברות התוכנה הרווחיות בעולם", אומרים בליהמן ברדרס, והיא מתחרה במיקרוסופט במונחים של יחס בין רווחים על כל דולר של הכנסות".
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, אומרים בליהמן ברדרס כי מאחר והמחקר והפיתוח של החברה ממוקמים בישראל, יש לה יתרון של כ-40% על כל חברה אחרת הממוקמת בארה"ב, שיכול לסייע לה להגיע לתזרים מזומנים חיובי עם 400-300 מיליון דולר חופשיים לשנה.
lt/pgt

ltpgt
בליהמן ברדרס מציבים למניית צ'ק פוינט מחיר יעד של 110 דולר - 20% מעל למחירה היום (נזכיר, כי שלשום השלימה החברה ספליט ביחס של 2:3), מחיר המייצג מכפיל של 87 ביחס לרווחיה הצפויים של החברה לשנת 2001. האנליסטים מעריכים כי החברה תדווח על רווח של 28 סנט ברבעון הראשון של השנה, ועל רווח שנתי של 1.27 דולרים.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully