וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי.וי.אר זכתה בחוזה לאספקת סימולטורים בהיקף של כ-4 מיליון דולר

3.3.2001 / 18:53

זהו חוזה משמעותי שני בו זוכה החברה בחודשים האחרונים, לאחר שבסוף 2000 זכתה בחוזה של כ-20 מיליון דולר לאספקת סימולטורים למטוסי F-16


ltpgt
בי.וי.אר מערכות זכתה בחוזה לאספקת סימולטורים בהיקף של כ-4 מיליון דולר. בשל המשמעויות הבטחוניות של העסקה, לא ניתן לנקוב בשם המדינה לה תסופק המערכת. הפרויקט יבוצע במהלך שנת 2001.
lt/pgt

ltpgt
לדברי אבנר רז, מנכ"ל אלישרא, בעלת השליטה בבי.וי.אר, ויו"ר בי.וי.אר, הזכייה בחוזה, המתווספת לחוזה בסך כ-20 מיליון דולר לאספקת סימולטורים למטוסי F-16 בו זכתה החברה בסוף שנת 2000, היא שלב נוסף במאמצי ההתאוששות של בי.וי.אר מערכות, במסגרת תהליך הארגון מחדש של החברה בתוך קבוצת אלישרא.
lt/pgt

ltpgt
הסימולטורים של בי.וי.אר מערכות מבוססים על תוכנת סימולציה מתקדמת וייחודית, פרי פיתוח מקורי של החברה, המעניקה פתרונות עלות מול תועלת, בהתאם לדרישות הלקוח.
lt/pgt

ltpgt
הסימולטורים של בי.וי.אר מדמים בצורה אופטימלית את המציאות, והם כוללים מערכת תצוגה גרפית ברזולוציה גבוהה, המשולבת עם בסיס נתונים קיים, הייחודי למדינת הלקוח.
lt/pgt

ltpgt
הסימולטורים מעניקים פתרונות הן למשימות מבצעיות והן לאימונים, במצב של תקלות ובמצבי חירום. לסימולטור גם מערכת "פליי-בק" המאפשרת ביצוע תרחישים ("מה אם?"), ביצוע מחדש של חלקים מסוימים מהאימון בצורה שונה, ובדיקה מחדש של תוצאות התרגיל במידת הצורך.
lt/pgt

ltpgt
ייתכן כי הודעות אלו יפיחו מעט חיים במניה החבוטה, שאינה מאופיינת במחזורים גדולים. חוזה בקנה מידה כזה הוא משמעותי עבור בי.וי.אר, שדיווחה על הכנסות של 5.9 מיליון דולר ברבעון השלישי.
lt/pgt

ltpgt
בשלושה מתוך ארבעת הרבעונים האחרונים פירסמה החברה אזהרות רווח, כשברבעון השלישי נסובו התוצאות הכספיות העגומות סביב דחייה של מספר פרויקטים. החברה העריכה אז כי ברבעון הרביעי תרשום קיפאון ברווחים לעומת הרבעון השלישי, אולם כבר אז ציינה כי היא מצפה לחתום על חוזה עד תום השנה.
lt/pgt

ltpgt
בכל מקרה, את ההשלכות של העסקות האחרונות על דו"חות החברהיראו המשקיעים רק בשנת הכספים הבאה, ולעת עתה ייאלצו להסתפק בתוצאות שהפגינה המניה בשנה הנוכחית. המניה, שנסחרה בתחילת שנת 2000 במחיר של 19 דולר איבדה מאז כ-65% משוויה, והיום היא נסחרת במחיר של 3 דולרים, לאחר שכבר הגיעה למחיר שפל של פחות מ-1 דולרים לפני מספר חודשים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully