וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת: ערוץ החדשות יביא לפריחת הענף

3.3.2001 / 18:53

כצפוי, הגישו היום שתי קבוצות את הצעותיהן להפעלת הערוץ: חדשות ישראל וחדשות 24; בן אליעזר: הערוץ החדש יביא לצמיחה ומקור תעסוקה לעיתונאים וכותבים רבים

למכרז להפעלת ערוץ החדשות ניגשו כצפוי שתי הקבוצות חדשות ישראל, בבעלות שמואל סלבין, משה גל ועו"ד צביקה האוזר וחדשות 24, בבעלות נסים משעל, יעקב אילון ויאיר שטרן.

שר התקשורת, בנימין (פואד) בן-אליעזר קיים היום מסיבת עיתונאים עם המועצה לשידורי כבלים ושידורי לווין לרגל ציון הגשת ההצעות למכרז לערוץ החדשות. הוא אמר: "בימים אלו, לצערי, ערוץ חדשות מקבל משנה חשיבות נוכח הנסיבות. אופייה המיוחד של הסביבה הישראלית נוכח המציאות המורכבת בה אנו חיים, הביאה את האזרח כאן להיות צרכן חדשות מאסיבי. אני מאמין, כי בערוץ החדש תינתן האפשרות להרחיב ולהעמיק את העיסוק באקטואליה, בטלוויזיה, בתחומים המדיניים, החברתיים והכלכליים".

"היום מתחיל עידן חדש בשידורי הטלוויזיה בישראל, ערוץ חדשות זה יעניק במה תקשורתית חשובה לזרמים השונים של החברה הישראלית".

בן אליעזר ציין את הגורמים העומדים מאחורי שתי הקבוצות אשר הגישו ההצעות, המהווים כוחות חדשים בשוק השידורים, דבר אשר יגביר את ביזור הבעלויות הצולבות בשוק המדיה הישראלי ויתרום לפיזור הכוח התקשורתי, הנמצא בידי בעלי הון בודדים. עם היבחר הזוכה תפתח במה חדשה והזדמנות לכתבים, עורכים, בימאים ועיתונאים, שתביא צמיחה, מקור תעסוקה ופריחה אמיתית בענף.

אתמול פורסם כי אילנה דיין החליטה לעזוב את ערוץ 2 ולהצטרף לקבוצת חדשות ישראל כדי לנהל את מחלקת החדשות.

לוגו חדשות 24

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully