וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק הורידה את ערביי הצפון מהקו

6.8.2003 / 0:02

קווי הטלפון של מאות אזרחים מנותקים כבר חודש וחצי; הסיבה: עובדי החברה לא נכנסים ליישובים ערבים מאז רצח הטכנאי בבקה אל גרביה; בזק: אנחנו מחויבים לשלום עובדינו

כבר חודש וחצי נאלצים אזרחי ישראל הערבים באזור הצפון, שקו הטלפון בביתם אינו תקין, להסתפק בטלפונים הסלולריים. הסיבה, מאז רצח טכנאי בזק לפני חודש וחצי בבאקה אל גרביה, לא נכנסים עובדי החברה ליישובים ערבים בצפון. ערוץ 2 דיווח אמש כי כתוצאה מהמדיניות החדשה מנותקים קווי הטלפון של מאות ערבים ישראלים, החיים בתחומי הקו הירוק.

"אני לא יכול לתפקד כרופא כי אין לי בדיקות מעבדה", אמר רופא תושב אום אל פאחם. תושב העיר עו"ד חיכמאת מתלונן שאינו יכול לתקשר עם לקוחותיו. מרפאת השיניים של שכנו, ד"ר מחאגנה, ריקה מלקוחות. "הם לא מגיעים. הם מתקשרים, לא עונה הטלפון, הם חושבים שאני לא במרפאה, אבל אני במרפאה", סיפר לחדשות ערוץ 2. "אם זה היה תלוי בי הייתי אוסף את כל המכשירים מהמגזר הערבי, לא רק מאום אל פאחם וזורק להם את זה במשרד של בזק", אמר תושב נוסף.

מבזק נמסר בתגובה" "מדיניות בזק הברורה היא לתת שירות בכל מקום בארת ולכל אזרח מכל מגזר שהוא. בזק חייבת לעשות הכל כדי לשמור על שלומם של עובדיה, תוך תיאום עם זרועות הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully