וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה תושבת ערד שנעדרה מיום ראשון

5.8.2003 / 19:44

אריקה קריסונין, 21, נמצאה הערב בריאה ושלמה ביבנה; נמשכים החיפושים אחר דנה בנט מטבריה ותלמיד הישיבה אליעזר זוסיה

אריקה קריסונין, תושבת ערד בת 21 שנעדרה מביתה מאז יום ראשון, נמצאה הערב בריאה ושלמה ביבנה. קריסונין נעלמה לאחר שיצאה מביתה לכיוון תל אביב.

כתבי "הארץ" אורי אס ורוני זינגר מוסיפים:

המשטרה הרחיבה היום את החיפושים אחר דנה בנט, הצעירה מטבריה שנעדרת זה היום הרביעי, בעזרת מאות מתנדבים שהגיעו למושבה מגדל ליד הכנרת. בה בעת ממשיכים השוטרים לחקור כמה כיוונים אפשריים להיעלמות, ונגבות עדויות מאנשים ברחבי הארץ שדיווחו כי ראו את בנט. שטח החיפושים ממשיך להתרחב, בעיקר מערבה, ואתמול חצו המחפשים גם את כביש 65 לאזור הכפר טורעאן והיערות סביב צומת גולני. הסריקות מתמקדות בחורשות ואזורים מיוערים.

משטרת טבריה ממשיכה לחקור כל אדם שהיה במגע עם בנט לפני היעלמה. נחקרו כל עובדי המסעדה שממנה יצאה, ודיווחים של תושבים מרחבי הארץ שראו את בנט וזיהו אותה לפי תמונתה.

זוסיה נעדר כמה פעמים בעבר

מאות שוטרים ומתנדבים, בפיקודו של מפקד תחנת צפת, רפ"ק אמיר אהרון, חידשו הבוקר את החיפושים אחר אליעזר זוסיה קלוקהופט, תייר אמריקאי חרדי בן 19, שנעדר מאז שלשום אחר הצהריים. בעבר נעדר קלוקהופט כמה פעמים ושב מרצונו. הוא ביקר עם חבריו בקבר רבי שמעון בר יוחאי במירון, ונעלם כאשר נסעו משם.

אחרי הדיווח על היעדרותו של קלוקהופט החלו חיפושים אחריו בקברי הצדיקים בגליל העליון, בצפת ובמירון. אתמול גבתה המשטרה עדות מאדם שהסיע, לדבריו, את קלוקהופט למחלף פולג, באזור נתניה. החיפושים היו אמורים להתרחב גם לשם. כמו כן נעשות סריקות בירושלים, למקרה שהצעיר יחזור לאזור שבו הוא גר.

תיאורו של קלוקהופט: גובהו 160 ס"מ, מבנה גופו רזה, לבש מעיל שחור ומגבעת שחורה, זקן מדובלל בסנטרו, דובר אידיש ומעט אנגלית ועברית. כל היודע דבר על מקום הימצאו, מתבקש להודיע על כך לתחנת המשטרה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully