וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס: ההסכמים של טבע עם אוונטיס ועם Lundbeck מחזקים את מעמדה

3.3.2001 / 18:53

האנליסט ריצ'ארד סילבר מותיר המלצת "קנייה חזקה" למניית החברה בעקבות הדו"חות הכספיים, וקובע לה מחיר יעד גבוה בכ-37% ממחירה בבורסה


ltpgt
לאחר הדו"חות המצוינים שפירסמה חברת טבע אמש, מותיר האנליסט ריצ'ארד סילבר מליהמן ברדרס, המלצת "קנייה חזקה" למניית החברה, וקובע לה מחיר יעד של 83 דולר - גבוה בכ-37% ממחירה בבורסה.
lt/pgt

ltpgt
סילבר מציין כי התוצאות שפירסמה החברה, עם רווח של 43 סנט למניה (לעומת תחזית רווח ממוצעת של 38 סנט), ו"פער חיובי" של 60.9 מיליון דולר בהכנסות, יחד עם ההסכמים האסטרטגיים האחרונים שחתמה - מצננים את חששות המשקיעים, שפחדו מפני אי עמידה ביעדים גם אצל יצרנית התרופות הגנריות הישראלית.
lt/pgt

ltpgt
בליהמן מציינים כי תוצאותיה של טבע הושפעו באופן חיובי מצמיחת פעילותה בצפון אמריקה, שהביאה אותה לרווח גולמי גבוה ב-24.4 מיליון דולר מהציפיות, וכי השיפור חל למרות הוצאות תפעוליות גבוהות מהחזוי.
lt/pgt

ltpgt
בליהמן מעריכים כי ההסכמים עליהם הודיעה טבע אתמול - רכישת חלקה של אוונטיס (50%) בחברה המשותפת TMP, המשווקת את תרופת הקופקסון בצפון אמריקה, והרחבת שיתוף הפעולה בתחום המו"פ והשיווק עם חברת Lundbeck, גם לקופקסון האוראלי - מחזקים את מעמדה של החברה באופן משמעותי.
lt/pgt

ltpgt
סילבר מעריך כי רכישת מלוא הבעלות ב-TMP תספק לטבע מערך שיווק יקר ערך, לשיווקן של תרופות עצבים עתידיות, וכי ההסכם יחסוך לה כ-20 מיליון דולר. לדבריו, ההסכם עם Lundbeck יעזור לחברה לקדם את פיתוח הקופקסון האוראלי ואת החדרתו לאירופה, ויאפשר לה להקצות משאבים לפיתוח מוצרים חדשים.
lt/pgt

ltpgt
בליהמן מעריכים כי הפוטנציאל המסחרי של תרופת הקופקסון האוראלי, שהחברה צפויה לחשוף בתחילת 2002, הוא אדיר, וכי מיצוי הפוטנציאל עתיד לדחוף את מחיר המניה בעתיד כלפי מעלה.
lt/pgt

ltpgt
בליהמן צופים כי מניות החברה יתאוששו מהחולשה שפקדה אותן בתקופה האחרונה, שהתבססה על חששות נטולי יסוד מפני היחלשות במכירות הקופקסון של החברה.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully