וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה על תקיפה נגד חמי רודנר

3.3.2001 / 18:53

צעירה תל אביבית טוענת כי הרוקר תקף אותה בעת בילוי בפאב הפרילנד; רודנר, מצידו, גורס כי היא התחילה; עורך דינו, ארי שמאי, אומר לוואלה!: "מדובר בגברת שהטרידה אותו במשך שנתיים"

מאת אביב מלחי

צרות חדשות בפרילנד, פאב הרוקרים התל אביבי. והפעם - תלונה במשטרה נגד הזמר חמי רודנר, מהקבועים שבשוכני הבר. ביום ראשון השבוע הגישה צעירה תל אביבית תלונה במרחב ירקון, בה היא מאשימה את סולן "איפה הילד" לשעבר בתקיפה אלימה.

הצעירה טוענת כי רודנר התנפל עליה שעה שישבה בפאב, ליד רחוב אלנבי בתל אביב, וניסה לחנוק אותה. רודנר מצידו הגיש תלונה אף הוא, בטענה כי הבחורה היא זו שתקפה ראשונה, בבחינת "הכל עובר עליך וקקה בידיך". המשטרה מתייחסת כעת למקרה כאל תקיפה הדדית, ורודנר אף נחקר בשבוע שעבר.

השמועות בעיר, אגב, גורסות כי אכן מדובר בבחורה מעט פרובלמטית, וכי ההתנפלות היתה חד צדדית, מצידה דווקא. האם מאור כהן ישמש עד הגנה מרכזי?

עו"ד ארי שמאי, שמייצג את רודנר, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בגברת שנהגה להטריד את חמי רודנר במשך שנתיים בשיטות של חיזור גורלי, במעשים שנעברו בהם עבירות פלילות רבות, כולל פגיעה בו ובמקורביו. ביום שלישי האחרון הגיעה הגברת לבר בו הוא נוהג לשבת, ולאחר דין ודברים זרקה לעברו לפתע כוסית טקילה שפגעה בו וגרמה לחבלה בפניו. לאחר מכן היא החלה להכות אותו, וכשלא נותרה לו ברירה הוא הגן על עצמו בכך שאחז בה. עדים רבים תומכים בגירסה שלנו וחמי אף הודיע על האירוע למשטרה. כמו כן הוא הגיש תלונה נגדית על הגברת, שתזומן בימים הקרובים לחקירה.

כל מי שמכיר את חמי יודע שמדובר באדם עדין נפש, נעים, לא אלים, שלא מזיק לבריות וכל מי שמכיר את הגברת יודע בדיוק מי היא. אני סמוך ובטוח שהמשטרה תגיש כתב אישום נגדה ולא נגדו. כל מה שהוא עשה היה כדי להגן על עצמו".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully