וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו: נמצאה גופתו של גיא בן זאב שנספה באלפמיו

5.8.2003 / 0:11

משלחת החילוץ הישראלית איתרה הגופה בנקיק בגובה 5,400 מטר; תוטס ארצה בעוד מספר ימים; בשבוע שעבר הובאה ארצה גופתה של שותפתו למסע, אופירה צוקר

בהרי האנדים בפרו נמצאה אתמול גופתו של המטייל הישראלי גיא בן זאב, בן 23 מחיפה, שנספה במפולת שלגים במהלך טיפוס על האלפמיו, לפני כשבועיים. בקול ישראל דווח שצוות חילוץ ישראלי חילץ את גופתו של בן זאב שהייתה קבורה תחת שכבת קרח עבה בנקיק בגובה של 5,400 מטר. גופתו של בן זאב תוטס לארץ בעוד כמה ימים.

ליאור קינן, מ"מ שגריר ישראל בפרו, אמר אמש כי צוות החילוץ הגיע לאזור המפולת ואיתר את הגופה כבר ביום החיפושים הראשון. הצוות גילה בנקיק, אליו שיערו כי בן זאב נפל, קצה של חבל ואחר כך כך מצאו גם את הגופה. לדבריו, פעולת הורדת הגופה עשויה להימשך כיום וחצי עד לנקודה הגבוהה ביותר בה יכול לנחות מסוק.

נציגי משטרת פרו סייעו לחברי המשלחת הישראלית בפעולות החיפוש והחילוץ. משלחת החילוץ הודיעה למשפחתו של גיא בן זאב מיד עם מציאת הגופה. בשגרירות ישראל בלימה מקווים להעביר את הגופה במהירות האפשרית ארצה.

גיא בן זאב נהרג יחד עם ישראלית נוספת, אופירה צוקר, בת 22 מאשקלון, בשעה שטיפסו יחד עם מדריך מקומי על האלפאמיו. במפולת השלגים שגרמה לאסון ניספו גם ארבעה גרמנים, פרואני, אירי וארגנטינאי. מדריך מקומי הצליח לחלץ את צוקר מאתר האסון אך היא נפטרה בדרכה לקבלת טיפול רפואי. גופתה של אופירה צוקר הובאה ארצה בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully