וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בני בוגד בג'יי לו?

5.8.2003 / 0:09

נצפה מבצע מין אוראלי בשתי חשפניות בבר בוונקובר, קנדה; אפלק הכחיש והנשיונל אינקוויירר הציע: היבדק במכונת אמת, המקורות שלנו נבדקו ועברו

הצהובון האמריקאי, "נשיונל אינקוויירר", הימם את עולם השואוביז כשפרסם השבוע ידיעה בה נטען כי בן אפלק בגד בארוסתו הטריה ג'יי לו. על פי הפרסום אפלק חגג עם חשפניות בבר וונקובר. מקורותיו של הצהובון הסנסציוני דווחו כי אפלק נצפה כשהוא משתעשע עם הבחורות המעורטלות, ואף ביצע מין אוראלי בשתיים מהן. הכתבה המלאה פורסמה בגיליון שיצא לאור אתמול.

הצהובון ציין בדיווח כי המקורות לסיפור עברו בדיקה במכונת אמת על ידי חברת פוליגרף מובילה ועצמאית. בבדיקה נמצא כי הם דוברי אמת. יחצ"ניו של אפלק מצדם, הכחישו את הדיווח. למי שקיווה שהסיפור יתפוגג מהתודעה כמו נשק להשמדה המונית, נכונה הפתעה. ה"אינקוויירר" הוכיח אתמול כי אין בכוונתו לרדת מגבם של בני וג'ני ובעמוד הראשון של העיתון הציעו עורכיו לשחקן לעבור גם הוא בדיקה במכונת אמת.

תחת הכותרת "בן בוגד בג'יי לו", שואלים עורכי העיתון "האם ייענה בן לאתגר שהצבנו לו ויעבור את הבדיקה?". בין אם יחליט להיענות להצעה ובין אם לא, נראה כי הצהובון לא יניח לזוג להינשא בראש שקט בספטמבר הקרוב, שכן מאז פורסמה השערורייה, בעליו צוחקים כל הדרך אל הבנק. מאז עלה הגיליון על המדפים אתמול בבוקר, נחטפים עותקיו כמו לחמניות וכל שנותר לשאול הוא האם ג'יי לו עדיין, "סו גלאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully