וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שרון: לא אסייע לחקירה נגד אבי

4.8.2003 / 16:22

ביקש מבית משפט השלום לבטל את הצו המורה לו למסור מסמכים לחוקרים; טוען: לא נאמר לי בחקירה ששתיקתי מותרת רק להגנה עצמית

גלעד שרון ביקש מבית משפט השלום שלא לסייע לחקירה נגד אביו, ראש הממשלה, אריאל שרון, ולא להציג מסמכים הקשורים לחקירה. פרקליטו, עו"ד מיכה פטרמן, הגיש את תגובתו לדרישה של בית המשפט השלום שגלעד שרון ימסור מסמכים הקשורים לחקירה. בתגובה נאמר כי בנו של ראש הממשלה לא מתכוון לסכל את החקירה נגד אביו, אך לא מבקש לא לסייע לה.

אתר האינטרנט של העיתון "גלובס" מדווח כי גלעד שרון מבקש מבית המשפט לבטל את הצו שכבר ניתן בעניין. לדבריו, מותר לחקור אותו, אך מכיוון שהוא סבור שהחקירה נועדה לפגוע באביו ובאחיו, עומרי שרון, ומכיוון שהוא מרגיש כי הוא עלול להיפגע מעצם היותו כלי במשחק, הוא מבקש להימנע מלמסור את המידע שנדרש ממנו.

עוד טען גלעד שרון כי הוא נחקר באזהרה לעבירות של תיווך לשוחד ועבירות אחרות. לדבריו, רק הוא יכול להיפגע ממסירת המסמכים ושתק כדי לא להפליל את עצמו, ולא מהחשש שיפליל אחרים. גלעד טוען כי לא ברור לו מדוע הסיקו החוקרים כי שתיקתו נועדה לא להפליל את אביו ואחיו. לטענתו, לא נאמר לו בחקירה כי הוא יכול לשתוק רק כדי להגן על עצמו, אך לא על משפחתו.

לטענת פרקליטו, הזכות להימנע מהפללה עצמית כוללת גם את הדרישה להציג מסמכים בכתב כפי שנקבע בבית המשפט העליון. לדברי גלעד שרון לו היתה מבקשת המשטרה צו חיפוש היא יכלה לשים ידיה על המסמכים המדוברים והם היו עלולים לשמש כראיות להפללתו. מכיוון שהמשטרה לא ביקשה לעשות כן, אין הוא מחוייב למסור את המסמכים בעצמו. בית המשפט אמור לתת את החלטתו ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully