וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה לקיים את המשחק היא גועל נפש"

3.3.2001 / 18:53

מנכ"ל הפועל אשקלון, ללו אנקה, תוקף את ההחלטה לקיים את המשחק מול טייבה למרות ההרוגים בפיגוע אתמול

באשקלון נערכו היום את הלוויותיהם של תושבי העיר, שנהרגו בפיגוע אתמול בצומת אזור, ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של המשחק בארצית בין הפועל אשקלון והפועל טייבה, שאמור להיערך בשבת.

אתמול פנו הנהלת הפועל אשקלון והנהלת הפועל טייבה, בצירוף משטרת אשקלון, למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, חיים צימר, לדחות את המשחק בשל האבל בעיר והחשש לאלימות במשחק. אלא שצימר סירב לכך, בעיקר משום שהמשחק מופיע בטופס הטוטו. כעת ממתינים באשקלון להחלטה הסופית של המשטרה בנושא כדי לדעת אם עליה לחפש מגרש חלופי למשחק.

מנכ"ל אשקלון, ללו אנקה, תקף היום את החלטת ההתאחדות ואמר ל-ONE: "ההתאחדות צריכה להתבייש, ההחלטה לקיים את המשחק היא גועל נפש אחד גדול. בשעה זו המונים מלווים את הרגעים האחרונים של החיילים שנהרגו בפיגוע אתמול וכל העיר בוכה ואבלה ובהתאחדות לכדורגל לא דוחים את המשחק בגלל פרס כספי גבוה", אמר אנקה.
"כנראה שבהתאחדות יש אנשים חכמים אבל זה בטוח גועל נפש אחד גדול ובושה וחרפה. האבות של החיילים שנהרגו הם אוהדים שרופים של הקבוצה ואחד מהם הוא גם חבר הנהלה לשעבר. איך אנחנו יכולים לחגוג במשחק כדורגל כשכולם בוכים?".

לאשקלון נאמר שהמשחק לא יידחה אך יתכן שיהיה עליה לחפש מגרש חלופי.

"תודה רבה להתאחדות לכדורגל שאישרה לנו דקת דומייה לזכר הנופלים. אני חייב לציין שלמרות חשיבות המשחק הראש שלנו בכלל לא בכדורגל וכל הכבוד לטייבה ששיתפו פעולה מההרוג הראשון והסכימו לדחות את המשחק ואף השתתפו בצערנו למרות היותם ערבים. כרגע אנחנו ממתינים עדיין לתשובת המשטרה שפווחדת מכל הלוויות. המשטרה הודיעה לנו שאם תהיה התפרעות בעיר של האבלים המגרש ייסגר ואנחנו נצטרך למצוא מגרש חלופי", הוסיף המנכ"ל.

אנקה סיכם את סיפור דחיית המשחק ואמר: "ואם בכל זאת המשחק יתקיים אנו נופיע באפס ברירות עם 120 שוטרים שישמרו על הסדר. בד"כ יש רק 25 שוטרים אבל הסיטואציה מחייבת תגבורת. נמתין לתשובה אחרי הצהרים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully