וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלפון יוכל לשחק מול מכבי חיפה

3.3.2001 / 18:53

תובע ההתאחדות שינה את החלטתו להרחיק את חלפון בעקבות הקטטה עם שחקן הפועל אשקלון, לאחר שהתברר כי מאיר לוי לא הוציא לו כרטיס אדום. על דו"ח השיפוט של לוי הוא אמר: "שכונתי"

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן-עזרא, שינה הבוקר את החלטתו בנושא שיתופו של פליקס חלפון במשחק מול מכבי חיפה ביום שבת. תובע ההתאחדות חשב בתחילה למנוע את שיתופו של חלפון במשחק, בטענה שהוא הורחק למעשה במשחק מול הפועל אשקלון לאחר שהיכה את שחקן של היריבה, זוהר מאיר, ולכן עליו לרצות עונש הרחקה.

כזכור ביום שלישי, במהלך המשחק בין הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים, שנערך לכבודו של הקפטן האשקלוני הפורש, ללו אנקה,
החלו חלפון ומאיר בחילופי דברים ביניהם אחרי שעלו לכדור יחד. התקרית התפתחה לכדי עימות פיזי של ממש. שני אחיו של מאיר, שישבו ביציע הכבוד, ירדו מיד אל כר הדשא וניסו להכות את חלפון.

מאמן בית"ר אלי גוטמן הזדעק אף הוא על מנת להפריד בין הנצים,
והשופט מאיר לוי חידש את המשחק רק כשהרוחות נרגעו כעבור
מספר דקות. המאמנים הוציאו את חלפון ומאיר, ובמחצית השניה
שיחקו שתי הקבוצות בעשרה שחקנים. לאחר מכן כאמור ציין לוי את האירוע בדו"ח השופט שלו.

אבן-עזרא הבין מהדו"ח של שופט המשחק, מאיר לוי, שחלפון וזוהר מאיר הורחקו אך החליט לתת להם ליהנות מהספק ולא להיענש בגלל דו"ח לא ברור של השופט.

אבן עזרא ל-ONE: "לאחר שקראתי את דו"ח השיפוט של מאיר לוי, הבנתי שהוא הרחיק את השחקנים ולכן הודעתי להתאחדות שאין צורך להעמיד אותם לדין אלא לרשום אותם ברשימת המורחקים האוטומטיים לשבת. הבוקר לאחר עיון נוסף, ראיתי שהוא לא רשם שהוא שלף להם כרטיסים אדומים וגם לא הרחיק אותם רשמית ולא נכנסו שחקנים נוספים במקומם.

"אני לא מבין למה מאיר לוי התכוון, אולי הוא הוציא להם כרטיס סגול? זה רישום שכונתי שמזכיר משחקי כדורגל קטמונים. אני אפנה לאיגוד השופטים ואודיע להם שצריך להסביר לשופטים שיש תקנון ועל פיו צריך לנהוג ולא להמציא תקנון חדש", אמר התובע.

שופט המשחק, מאיר לוי, סירב להגיב על דבריו של אבן-עזרא בנושא הרישום בדו"ח. בבית"ר ירושלים הגיבו הגיבו בתדהמה על כך שפליקס חלפון היה רשום ברשימת המורחקים האוטומטיים ונרגעו לאחר שינוי ההחלטה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully