וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסלולר האמריקאית VoiceStream רשמה הפסד גדול מהצפוי ברבעון הרביעי

3.3.2001 / 18:53

רכישתה ע"י דויטשה טלקום בספק; שווי העסקה הצטמק מ-50 מיליארד דולר ל-30 מיליארד דולר


ltpgt
חברת הסלולר האמריקאית VoiceStream דיווחה על הפסד גדול מהצפוי ברבעון הרביעי של 2000. בנוסף, רכישתה על ידי ענקית התקשורת דויטשה טלקום מוטלת בספק, לנוכח צניחת מניית דויטשה וקריאות להתפטרות מנכ"לה, רון זומר.
lt/pgt

ltpgt
Voice Stream דיווחה על הפסד של 809 מיליון דולר, או 3.49 דולר למניה, לעומת הפסד של 152 מיליון דולר ברבעון המקביל. החברה היתה צפויה לדווח על הפסד של 2.7 דולר למניה. הכנסות החברה ברבעון זינקו ב-303% ל-503 מיליון דולר, אולם נפלו ב-70 מיליון דולר מהתחזיות. מספר המנויים גדל ב-602 אלף ל-3.9 מיליון.
lt/pgt

ltpgt
VoiceStream תולה את תקוותיה במיזוג עם דויטשה טלקום. בהודעת החברה אמר מנכ"לה, ג'ון סטנטו, כי המיזוג עם דויטשה יספק את ההון הדרוש להמשיך את פעילותה של VoiceStream. אולם ייתכן שתקוותיו יתבדו, שכן אתמול נמסר כי משקיעיה של דויטשה קוראים לזומר להתפטר מתפקידו לאחר שמנייתה צנחה ב-73% בשנה החולפת.
lt/pgt

ltpgt
דויטשה אמנם הכחישה את השמועות על פיטורי זומר, אולם מחיר המניה שלה עלול להקשות עליה להשלים את עסקת רכישתה של VoiceStream, שנחתמה בתום מסע חיפוש ממושך ולא מוצלח אחר רכישה בשווקים הגלובליים. לפי תנאי הרכישה יכולה VoiceStream לבקש תנאים חדשים לעסקה אם מחיר מניית דויטשה ייסחר בפחות מ-33 יורו במשך 7 ימי מסחר ב-15 ימי המסחר שלפני סגירת העסקה. שוויה המקורי של העסקה היה 50.7 מיליארד דולר, ועתה הוא עומד על 30 מיליארד דולר בקושי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully