וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן הזועם

3.3.2001 / 18:53

המשחק הקרב מול מכבי חיפה לא מוסיף נחת לסיר הלחץ המבעבע בבית"ר ירושלים. אימון הקבוצה אתמול שפע נזיפות, צעקות ועצבים. גוטמן עדיין תחת השפעת משחק האימון באשקלון

התרופפות משמעתית, לחץ הולך וגובר, או אולי פשוט טקטיקת אימון חדשה לקראת משחק העונה?

מאמן בית"ר ירושלים, אלי גוטמן, כבר ניסה הכל העונה, ובאימון הקבוצה אתמול הוא נזף בשחקניו בצורה חסרת תקדים בתקופתו בבית"ר. גוטמן עדיין מאוכזב מיכולתם של חניכיו במשחק הידידות מול הפועל אשקלון ביום שלישי השבוע (2:2) ואתמול הפגין עצבנות יתר.

במשחק אימון פנימי גער המאמן ברוסו "אל תעשה דריבלים, שחק פשוט". רוסו ענה, גוטמן לא ויתר ואחר כך זימן את רוסו לשיחה. גם בני חדד ננזף על כך שהחזיק יותר מידי בכדור. ההרכב השני הפגין שמחת יתר על שער שהבקיע, במיוחד לירון בסיס, וגוטמן הגיב: "באשדוד אתה יכול לשמוח במשחקי אימון, ראיתי אתכם אתמול".

המאמן התייחס גם לתקרית בין פליקס חלפון ושחקן הפועל אשקלון, זוהר מאיר. המאמן אמר כי אין זה משנה אם הוא אשם או לא, להתנהגות שכזו אסור להגיע. השחקן התנצל וכפי הנראה ייקנס. גם מחמאות היו באימון: תמאש שאנדור זכה לשבחים על השקעתו ורצינותו.

גוטמן לשחקנים: "יש פה אנשים שלא מבינים מה זה לשחק בבית"ר ירושלים. במחצית השניה באשקלון הייתי מתוסכל. תעריכו את זה שאתם במועדון גדול. אתמול ביישתם את סמל המנורה שעל החולצה שלכם, ואני לא אעבור על כך לסדר היום.

"אל תחשבו שתבואו לכאן ב-15 לחודש ותקבלו תלוש משכורת ולא תצטרכו לתת דין וחשבון. אני לא מוכן לקבל חוסר אחריות וחוסר משמעת טקטית. לחלק מהשחקנים יהיו חוזים ארוכים וחלק פשוט לא יהיו פה. מי שלא יתעורר לא יהיה כאן. לפעמים אני מרגיש שאתם באים לפה כאילו זה חוג".

במשחק מול מכבי חיפה יחליף מילאן סטויאנובסקי בקישור את יוסי אבוקסיס, שנפצע בנבחרת. גם רענן דרעי מועמד לפתוח.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully