וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנהיימר מותיר את המלצת "קנייה חזקה" לאורבוטק - אולם מוריד במעט את תחזית ההכנסות

3.3.2001 / 18:53

בבית ההשקעות לא משנים את תחזית הרווח למניה; מציבים מחיר יעד הגבוה ב-40% ממחיר השוק


ltpgt
בבית ההשקעות אופנהיימר מותירים את המלצת "קנייה חזקה" למניות אורבוטק לאור הדו"חות החיוביים שפירסמה גם ב-2000. האנליסטים מירי מאיר ואהד ארגמן מציבים למניות מחיר יעד של 69 דולר הגבוה ב-40% ממחירן של המניות בשוק. האנליסטים מבססים את מחיר היעד לאורבוטק על מכפיל 25 לרווחי 2001.
lt/pgt

ltpgt
באופנהיימר מעלים את התחזיות המכירות של אורבוטק לתחום ה-PCB ל-250 מיליון דולר, נתון המשקף צמיחה של 20%. שוק ה-PCB מהווה את תחום פעילותה המסורתי של אורבוטק.
lt/pgt

ltpgt
האנליסטים מציינים כי הבעיה המרכזית איתה מתמודדת אורבוטק כיום היא השקיפות הנמוכה לגבי התוצאות בעתיד, אף שכרגע זרם ההכנסות הנוכחי שלה עדיין לא מצביע על חולשה בקרב לקוחות החברה.
lt/pgt

ltpgt
גידול זה אמור לנבוע הן מהשוק עצמו והן מהמשך החדירה של מכשירי ה-DI (direct imaging). מנגד, מורידים האנליסטים את תחזית המכירות לתחום ה-FPD לרמה המשקפת צמיחה שנתית של 25%.
lt/pgt

ltpgt
כתוצאה מכך, יורדת תחזית ההכנסות לשנת 2001 ל-448 מיליון דולר. למרות הורדת תחזית ההכנסות, באופנהיימר לא מורידים את תחזית הרווח למניה ומותירים אותו ברמה של 2.76 דולרים למניה.
lt/pgt

ltpgt
באופנהיימר מציינים עוד כי גורם בולט בדו"חותיה הכספיים של אורבוטק לרבעון הרביעי היה הגידול בשיעור המו"פ מסך ההכנסות לרמה של 12%, בעיקר עקב מסעי גיוס כוח אדם אינטנסיוויים. באופנהיימר צופים גידול בשיעור של 13% בשיעור המו"פ ב-2001.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully