וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: הדו"חות הטובים של טבע מול השפעת הדו"חות הגרועים של אי.סי.איי

3.3.2001 / 18:53

ציפייה למגמה מעורבת במחזורים נמוכים; כור וכלל אלקטרוניקה עשויות לסבול מסנטימנט שלילי מהדו"חות הגרועים של אי.סי.איי


ltpgt
לאחר שאתמול נרשמה ירידה במדדים המובילים, בין היתר בשל הפיגוע הקשה בצומת אזור וההסלמה הבטחונית, הציפייה לקראת פתיחת המסחר היום היא למגמה מעורבת במחזורים נמוכים.
lt/pgt

ltpgt
אין ספק כי הדו"חות החיוביים שפירסמה טבע ישפיעו על אווירת המסחר בבורסה. טבע דיווחה על גידול של כ-36% במכירותיה ברבעון הרביעי של שנת 2000, בהשוואה למכירות ברבעון המקביל בשנת 1999. הרווח למניה שרשמה החברה ברבעון הרביעי של שנת 2000 הסתכם ב-43 סנט למניה, גבוה ב-4 סנט מתחזיות האנליסטים. מניית החברה מתחילה את יום המסחר עם פער ארביטראז' חיובי של 3.1%.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, היום צפוי להתפרסם מדד המחירים לצרכן של חודש ינואר, וגם לכך עשויה להיות השפעת מה על אווירת המסחר. הציפיות בשוק הינן לירידה של 0.2% עד 0.4%. אופציות המעו"ף, המגלמות מדד של 470 נקודות, מצביעות על אופטימיות מצד המשקיעים.
lt/pgt

ltpgt
רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות די.בי.אמ, סבור כי צפוי מסחר סלקטיווי. להערכתו, השוק הפנים את האפשרות שתוקם ממשלת אחדות לאומית, ואת המדד השלילי הצפוי להתפרסם היום.

כמו כן, דרור סבור כי הדו"חות החיוביים של טבע והאווירה החיובית בשוקי חו"ל (מדד הנאסד"ק רשם אתמול עלייה נאה של 2.6%) יקרינו אווירה חיובית על המסחר. מנגד, ההסלמה הבטחונית שחלה בשבוע האחרון עלולה להשפיע לשלילה על המסחר.
lt/pgt

ltpgt
מניות כור וכלל אלקטרוניקה עלולות לסבול היום מסנטימנט שלילי, לאור הדו"חות הכספיים הגרועים שפרסמה אתמול חברת אי.סי.איי. כור מתחילה את יום המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 0.8%.
lt/pgt

ltpgt
מניית נייס צפויה לרכז מחזורים ערים גם היום. מאז פירסמה נייס בשבוע שעבר את אזהרת הרווח, מנייתה מרכזת מחזורים גבוהים. דרור סבור כי המחזורים הגבוהים מעידים על כך שמשקיעים רבים רואים במחיר הנוכחי של המניה הזדמנות קנייה. נייס מתחילה היום את המסחר עם פער ארביטראז' חיובי של 2.7%.
lt/pgt

ltpgt
בשאר המניות הדואליות צפוי יום מסחר מעורב. מניית פורמולה פותחת את יום המסחר בפער ארביטראז' שלילי של 3.9%. פורמולה עשויה לסבול מסנטימנט שלילי לאור הדו"חות הכספיים שפירסמה אתמול החברה הנכדה מג'יק המצביעים על ירידה משמעותית ברווחיה בשנת 2000. מג'יק תחל את המסחר עם פער ארביטראז' חיובי של 0.6%. מניית מטאלינק פותחת אף היא בפער ארביטראז' שלילי, של 2.8%.
lt/pgt

ltpgt
לעומתן, מניית דלתא תחל את המסחר בפער ארביטראז' חיובי של 3.4%, ואילו ריטליקס תחל את המסחר עם פער חיובי של 0.9%. ריטליקס עשויה להמשיך את המומנטום החיובי שרשמה אתמול, כנגד מגמת השוק, לאחר שבנק ההשקעות UBS העניק למניה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד הגבוה בכ-70% ממחיר השוק.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully