וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס מבקשת "לעורר השראה" במסר תדמיתי חדש

3.3.2001 / 18:53


ltpgt
ltbrgt
lt/bgtמאת אנה אלייניקוב ltbgt
הנהלת חברת קומברס , המתמחה בפיתוח מערכות "ערך מוסף" לרשתות תקשורת, בעיקר תיבות דואר קולי, הודיעה אתמול על השלמת תהליך מיתוג מחדש, כולל עיצוב סמל מסחרי חדש.
lt/pgt

ltpgt
הבנייה המחודשת של המותג החלה לפני כשנה וחצי, בשיתוף פעולה עם חברת ייעוץ המותג הבריטית אינטרברנד (Interbrand), מקבוצת הפרסום הבינ"ל אומניקום - החברה האם של משרדי הפרסום DDB, BBDO, ו-TBWA, שלכולם נוכחות בישראל.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף, לסמל מסחרי חדש - שובב וצבעוני - גובש מסר חדש לפעילות החברה, "Express Inspire ,Create" ("השראה, יצירה, וביטוי עצמי"), שילווה את הפעילות התדמיתית של החברה. הצבעוניות ומשיחות המכחול של הכוכב המעטר את שם החברה בסמל המסחרי שלה, והגופן שנבחר לשם מזכירים מוצרי טכנולוגיה לצרכנים, וזאת למרות שמוצרי החברה פונים לחברות טלקומוניקציה.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל קומברס, זאב ברגמן, אמר אתמול: "אנחנו לומדים הרבה מחברות טכנולוגיה כמו מיקרוסופט ונוקיה, שניים מהמותגים המובילים בעולם". אכן עיקר הפעילות של מיקרוסופט ונוקיה - תוכנה וטלפונים סלולריים, בהתאמה - פונה לצרכנים, והמסרים המלווים את הפעילות התדמיתית שלהן, מתמקדים בצרכן עצמו. לדוגמה, "Where do you want to go today" של מיקרוסופט ו-"People Connecting" של נוקיה.
lt/pgt

ltpgt
ברגמן אמר כי ערכי המותג של החברה מבטאים חדשנות טכנולוגית. המסר של קומברס אמור להדגיש כי עובדי החברה הם הנכס העיקרי שלה, והם שהפכו אותה לחברה המובילה בתחומה, עם שווי שוק של כ-16 מיליארד דולר והכנסות של 1.1 מיליארד דולר בשנה. בנוסף למענה קולי, מציעה קומברס גם שירות דואר מאוחד (messaging unified) מבוסס אינטרנט, המאפשר קבלת הודעות קוליות, פקסים ודואר אלקטרוני בתיבה אחת.
lt/pgt

ltpgt
כמו חברות טכנולוגיה אחרות, גם קומברס בונה מותג באמצעות פרסום בעיתונים - בעיקר מודעות דרושים גדולות וצבעוניות. מודעות הדרושים נקראות על ידי פעילים בענף הטכנולוגיה העילית, והן משמשות לא רק לגיוס עובדים, אלא ליצירת תדמית. אמנם בעבר עוצבו מודעות הדרושים בפשטות, לרוב בשחור לבן, והתאפיינו במידות צנועות ובמלל רב, כעת הן מתפרשות לעתים על עמוד שלם, תוך שימת דגש על ססמאות ואיורים מתוחכמים, ולעתים מתחכמים.
lt/pgt

ltpgt
מסע הפרסום החדש של קומברס, שיציג את המותג והמסר החדשים בישראל ובעולם יחל ב-16 בפברואר, והוא יתמקד בעיקר במודעות דרושים בעיתונים עסקיים, אך יוצג גם בשלטי חוצות. התאמתו לשפה בעברית נערכה על ידי פרסום הרבסט והחברה לייעוץ תדמיתי Y.Y.Y.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully