וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם על אמת

3.3.2001 / 18:53

אחרי התיקו "המבויים" בשנה שעברה סיימו שוב ולנסיה והיונייטד ב-0:0 בספרד. דפורטיבו לא שרדה את הר הגעש בגלאטסראיי לעומת פ.ס.ז'. שדווקא עברה את חווית הסן-סירו בשלום


ולנסיה ומנצ'סטר יונייטד כנראה אוהבות תוצאות תיקו במשחקים ביניהן: אחרי ההאשמות של קשר ולנסיה, מיגל אנגולו, כי תוצאות התיקו בשנה שעברה תואמה מראש, גם הפעם נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 0:0 במשחק בולנסיה במסגרת בית א' בליגת האלופות.
אז שתי הקבוצות רצו תוצאות תיקו שהתאימה להן, הפעם הנקודה התאימה יותר למנצ'סטר בעוד שולנסיה היתה זקוקה לניצחון כדי לעלות למקום הראשון, כשהתיקו השאיר את האנגלים בראש.

ולנסיה היתה טובה יותר ממנצ'סטר, תקפה והגיעה פעמים רבות לרחבה של אלופת אנגליה, אבל לא הצליחה להכניע את פאביאן בארטז. בדקה ה-30 היתה הזדמנות טובה למנדייטה, שהשכיב כבר את השוער הצרפתי של מנצ'סטר, אבל לא הצליח לכבוש מול שלושה שחקני הגנה שהגנו את השער.

הלחץ של ולנסיה לא עזר במחצית השניה והתיקו הזה משאיר אותם במקום השני עם 5 נקודות, שתיים פחות משטורם גראץ. בשבוע הבא יכולים הספרדים לתפוס את הבכורה כשהם מגיעים לאולד טראפורד.

האוסטרים השיגו ניצחון ראשון בבית א' לאחר שגברו בביתם 0:2 על פנאתינאיקוס. מאריו האס כבש בדקה ה-60 את הירתון לגראץ וטומיסלאב קוסיאן כבש את השני 5 דקות לסיום.

בעקבות הנחצון עלו האוסטרים עם 3 נק' למקום השלישי, על חשבון היוונים שירדו למקום אחרון עם נקודה בודדת.


בית ב': גלאטסראיי פתחה פער בצמרת

בבית ב' של ליגת האלופות ניצלה גלאטסראיי את התיקו בין מילאן לפאריס סן ז'רמן ופתחה פער של שתי נקודות הפרש בצמרת הטבלה.
הטורקים ניצחון 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה משער ניצחון של סואט קאיה בדקה ה-11 למשחק. הם ראשונים עם 7 נקודות ויצאו בשבוע הבא לגומילן בספרד.

מילאן נפרדה באיטליה בתיקו 1:1 מול פאריס סן-ז'רמן לאחר שהובילה 0:1 משער של לאונרדו בדקה ה-27. ניקולאס אנלקה השווה כעבור שלוש דקות לצרפתים.

מילאן מדורגת שניה עם 5 נק', הצרפתים השיגו את הנקודה הראשונה שלהם בבית והם אחרונים בטבלה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully