וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלומון סמית ברני: החוזה של קומברס עם AT&T וויירלס - עדות למעמדה האיתן בשוק המסרים המאוחדים

3.3.2001 / 18:53

היום הודיעה קומברס כי תספק לחברת הויירלס פלטורפה לדור השלישי; בסלומון מעריכים שוויו של החוזה לקומברס עשוי לעמוד על עשרות מיליוני דולרים


ltpgt
בבית ההשקעות סלומון סמית ברני מעריכים כי החוזה עליו דיווחה היום קומברס , עם חברת AT&T וויירלס (סימול AWE), עשוי להניב לה עשרות מיליונים של דולרים.
lt/pgt

ltpgt
קומברס תספק לחברה פלטפורמה של מסרים מאוחדים (Unified Messaging) ברשת הדור השלישי (G3) של AT&T. הערך המוסף מבחינת קומברס מצוי בכך שהיא תספק גם פלטפורפה לרשת הדור השני (G2) הקיימת של חברת הוויירלס, ובכך תזכה לחשיפה ל-17 מיליון המנויים לשירות. כמו כן, הופך החוזה את ספקית השירות ללקוח חשוב של קומברס, ועשוי להוביל לעסקות נוספות עם AT&T וויירלס, ששוייה היום עומד על כ-50 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
לאור ההתפתחות החיובית מבחינת קומברס, מותיר האנליסט ויקטור הלפרט את המלצת "תשואת יתר" למניה, ומחיר יעד של 120 מיליון דולר, מרחק של כ-20% ממחיר המניה, לאחר עליות של כ-8.3% שרשמה היום. בבית ההשקעות צופים כי הכנסות קומברס ב-2001 יגיעו ל-1.2 מיליארד דולר, והרווח למניה יעמוד על 1.46 דולר.
lt/pgt

ltpgt
על החוזה התחרתה קומברס עם חברת אופנוייב (סימול OPWV), המספקת שירותים כוללים לרשת ה-3G. בבית ההשקעות מעריכים כי ההעדפה של AT&T מעידה על מעמדה האיתן של קומברס בשוק המסרים המאוחדים, בו יש לה יותר מ-40 לקוחות. קומברס אף כבשה נתח שוק של לוסנט 10003648-MRQ , המספקת ל-AT&T שירותי מסרים.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully