וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בשטחים: ישראלי נפצע באורח בינוני; צה"ל הטיל סגר מלא

3.3.2001 / 18:53

יריות נורו הערב גם לעבר היישוב אילון מורה; לעבר בסיס משמר הגבול סמוך לג'נין; ולעבר כוח צה"ל סמוך למחנה פליטים שבאזור חברון; הופסק חופש התנועה של בכירי הרשות בישראל

בעקבות ההסלמה באירועים הטיל הערב צה"ל סגר מלא על השטחים הערים יהודה ושומרון כותרו והוטל סגר ימי והופסק חופש התנועה של ראשי הרשות הפלסטינית בישראל. כמו כן נסגר נמל התעופה של רצועת עזה ומעברי הגבול, אלנבי ורפיח.

סאיב עריקאת, יאסר עבד רבו ומוחמד דחלן, מבכירי הרשות הפלסטינית, ששבו מביקור בירדן לא הורשו להכניס את רכביהם ועברו את הירדן ברגל. הם סירבו לבקשת חיילי צה"ל לחיפוש במכוניות והעדיפו להיכנס ברגל.

אדם אחד נפצע באורח בינוני בפיגוע ירי שהיה הערב ליד היישוב סוסיה, שבדרום הר חברון. יריות נורו לעבר המכונית בה נסע האיש, אליישיב קלר. נהג הרכב לא נפגע והוא המשיך בנסיעה לכיוון קריית ארבע.

יריות נורו הערב גם לעבר היישוב אילון מורה. בנוסף, נורתה אש לעבר בסיס משמר הגבול סמוך לג'נין ואל עבר כוח צה"ל סמוך למחנה הפליטים על ערוב שבאזור חברון.

כביש המנהרות בין ירושלים לחברון נסגר לתנועה לאחר שהופעלו בו שני מטעני חבלה נגד כוחות צה"ל. במקרים אלה לא היו נפגעים ישראלים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully