וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ Iamba גייסה 10 מיליון דולר לפי שווי של 30 מיליון דולר

3.3.2001 / 18:53

החברה מפתחת פלטפורמת אקסס אופטית, שתחבר את המנוי לרשת המטרו ותאפשר למפעיל לשלוט בשירותים הניתנים למנויים


חברת הסטארט אפ Iamba השלימה גיוס של 10 מיליון דולר. ההערכות הן שהגיוס בוצע לפי שווי של 30 מיליון ולר אחרי הכסף. הגיוס בוצע מהקרנות גיזה ופולריס. Iamba, שהוקמה ביוני 2000, מפתחת פלטפורמה שתספק שירותי תקשורת אופטיים, ותוצב בין רשת המטרו לצרכן הסופי. הטכנולוגיה המשלבת חומרה ותוכנה תוכל, ע"פ התכנון, לספק שירותי תקשורת במהירויות גבוהות של מולטי גיגה ביט.

המוצר של Iamba מתוכנן כך שיאפשר לחברות התקשורת ולספקי השירות להציע למשתמשים שלהם תקשורת נתונים בפס רחב, שירותי קול ושירותי רשת פרטית. מנכ"ל החברה ואחד מארבעת מייסדיה, גיא בן חיים, אומר שנותן השירות יוכל לשלוט בשירותים אותם כל צרכן יקבל ויוכל לשלוט ברוחב הפס באופן פרטני.

הטכנולוגיה של חברת הסטארט אפ תאפשר גם לטפל במספר סוגי פרוטוקולים ותבטיח QoS (אבטחת שירות). בן חיים מוסיף שמכיוון שהטכנולוגיה בנויה על רשתות אופטיות שיגיעו עד הצרכן, היא מצפה שבשלב הראשון המכירות יהיו צנועות יחסית, עד שרשתות אופטיות במייל האחרון של הרשת יהיו יותר נפוצות. החברה צופה להציג אבטיפוס במהלך 2001, ולהתחיל בניסויים בסוף השנה. מכירות ראשוניות צפויות רק ב-2002.

החברה, שהוקמה על ידי גיא בן חיים, עמית פרויס, ארז בשן ורוני קנת, ביצעה במאי 2000 גיוס seed מחברת ההשקעות טכנולפלוס, המתמחה בהשקעות מוקדמות בשוק תקשורת הנתונים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully