וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב מפרסמת הצעת רכש לשתי סדרות איגרות חוב של חברת CENTERFUND הקנדית בעלות כוללת של 80 מ' ד'

3.3.2001 / 18:53

סמנכ"ל הכספים של החברה: "ייתכן שנמשיך ונרכוש איגרות חוב להמרה למטרות השקעה וייתכן גם שנמכור מקצת או כל אחזקותינו באיגרות החוב במועד שנמצא לנכון"


ltpgt
חברת הנדל"ן המניב גזית גלוב ממשיכה במסע הרכש של איגרות חוב להמרה של חברת סנטרפאנד (CENTERFUND) הקנדית. לאחר שבחודש ינואר רכשה החברה איגרות חוב להמרה של סנטרפאנד בכ-14 מיליון דולר, וזאת בנוסף על החזקתה ב-68% ממניות סנטרפאנד, פירסמה היום החברה הצעת רכש לשתי סדרות איגרות חוב של סנטרפאנד הנסחרות בבורסה של טורונטו, קנדה.
lt/pgt

ltpgt
מימוש הצעת הרכש ייעשה באמצעות החברה הבת, גזית 1997, הנמצאת בבעלות ושליטה מלאה של החברה. המועד האחרון להצעת הרכש הוא ביום חמישי, 8 במארס 2001 בשעה 17:00 (שעון טורונטו).
lt/pgt

ltpgt
חלקה האחד של ההצעה הוא לרכישת עד 70 מיליון דולר קנדי ע.נ. של איגרות חוב להמרה הנושאות ריבית שנתית של 7.875% במחיר של 80 דולר קנדי לכל 100 דולר קנדי ע.נ., מעט נמוך ממחיר השוק של איגרות החוב (שער הסגירה של איגרות החוב ליום 13 בפברואר 2001 ניצב על 81 דולר קנדי לכל 100 דולר קנדי ע.נ.). איגרות החוב ניתנות להמרה למניית סנטרפאנד בשער המרה של 17 דולר קנדי.
lt/pgt

ltpgt
חלקה השני של ההצעה הוא לרכישת עד 50 מיליון דולר קנדי ע.נ. של איגרות חוב להמרה הנושאות ריבית שנתית של 7%. רכישה זו תתבצע באמצעות מכרז שינוע בין 68 דולר קנדי לבין 72 דולר קנדי לכל 100 דולר קנדי ע.נ. שער הסגירה של איגרות החוב הנ"ל ליום 13 בפברואר 2001 ניצב על 70.5 דולר קנדי. איגרות החוב הללו ניתנות להמרה למניות סנטרפאנד בשער המרה של 23.5 דולר קנדי.
ltbgt
ההשקעה של החברה בהצעת הרכש עשויה להגיע עד לכ-80 מ' ד'
lt/bgt
לדבריו של סמנכ"ל הכספים, גיל קוטלר, איגרות החוב של סנטרפאנד הן בעלות תשואה לפידיון מצוינת. "ייתכן", הוסיף קוטל "שנמשיך ונרכוש איגרות חוב להמרה של CFE למטרות השקעה וייתכן גם שנמכור מקצת או כל אחזקותינו באיגרות החוב במועד שנמצא לנכון".
lt/pgt

ltpgt
ההשקעה של החברה בהצעת הרכש הנ"ל עשויה להגיע עד ל-120 מיליון דולר קנדי (כ-80 מיליון דולר ארה"ב).
lt/pgt

ltpgt
יש לציין כי במקרה של רכישת איגרות החוב מכוח הצעת הרכש, עשויה גזית להידרש ולהציע לחברת אלוני חץ נכסים והשקעות לרכוש איגרות חוב בהיקף של כ-26 מיליון דולר קנדי (רכישה זו תתבצע לפי המחיר בו תרכוש גזית את איגרות החוב). אלוני חץ מחזיקה כיום בכ-19.1% ממניות סנטרפאנד.
lt/pgt

ltpgt
סנטרפאנד היא חברת נדל"ן מניב הנמנית על חברות הנדל"ן הנסחרות במדד TSE-300. החברה, שנסחרת על פי שווי שוק של כ-100 מיליון דולר ארה"ב, מתמחה בתחום מרכזי מסחר שכונתיים וקהילתיים, בעיקר מעוגני סופרמרקטים, בקנדה (כ-60% מסך הנכסים) ובארה"ב, בפלורידה ובטקסס (כ-40% מסך הנכסים). בבעלות סנטרפאנד למעלה מ-70 נכסים בשווי כולל של כמיליארד דולר קנדי (כ-650 מיליארד דולר ארה"ב).
lt/pgt

ltpgt
גזית גלוב, בראשותו של המנכ"ל חיים כצמן, השלימה בחודש אוגוסט 2000 הליך של השתלטות עוינת על סנטרפאנד. גזית עוסקת בהשקעות נדל"ן ומתמחה ברכישה, פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים פתוחים, שרובם מעוגני סופרמרקטים, בצפון אמריקה. בבעלות החברה למעלה מ-110 מרכזים מסחריים, המשתרעים על שטח בנוי להשכרה בהיקף כולל של למעלה מ-1.35 מיליון מ"ר.
lt/pgt

ltpgt
מניית החברה נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-603 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2000 הסתכמו הכנסות החברה בכ-239 מיליון שקל, גידול של 148% לעומת התקופה המקבילה. בשורה התחתונה, הרוויחה החברה בתקופה זו, כ-46.6 מיליון שקל, עלייה מטאורית של כ-333% לעומת התקופה המקבילה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully