וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אפלייד מאטריאלס עולה ב-5% למרות אזהרת הרווח

3.3.2001 / 18:53

מיקרוסופט מאבדת גובה לנוכח חקירה חדשה של הרשויות להגבלים עסקיים


ltpgt
פתיחת מסחר מהוססת בוול סטריט: המדדים המובילים מתנודדים בין עליות שערים קלות לירידות מתונות. את עליות השערים מובילות מניות יצרניות השבבים בצד ירידות שערים במניות הנפט. הנאסד"ק, שירד אתמול ב-2.5%, יורד ב-0.3% בפתיחה, הדאו ג'ונס יורד אף הוא בשיעור דומה.
lt/pgt

ltpgt
תשומת לב רבה מרכזת מניית אפלייד מטריאלס (סימול AMAT), יצרנית הציוד לתעשיית המחשבים, שפירסמה אזהרת רווח חמורה לרבעון הנוכחי. החברה, שדיווחה אתמול על עלייה של 71% ברווחיה ברבעון הרביעי של שנת 2000, קיצצה את התחזיות לרבעון הנוכחי לנוכח החולשה בשוק הטלקום והמחשבים. למרות האזהרה, המשקיעים מסתכלים על חצי הכוס המלאה, וגומלים לחברה על הדו"ח המצוין בעלייה של 5%.
lt/pgt

ltpgt
JDS יוניפייז, הספקית המובילה בעולם של רכיבי סיבים אופטיים, עולה במחצית האחוז, למרות שפירסמה אתמול אזהרת רווח. בשיחת הוועידה שליוותה את האישור על המיזוג עם SDL (סימול SDLI), הודיעה החברה כי רווחי הרבעון השלישי יהיו נמוכים בכ-19% מהתחזיות, בשל ההאטה בכלכלה והמיזוג עם SDL.
lt/pgt

ltpgt
עוד בתחום התקשורת האופטית, יצרנית ציוד התקשורת האופטית סיקמור נטוורקס (סימול SCMR) דיווחה אתמול על תוצאות מצוינות לרבעון שהסתיים ב-27 בינואר, אולם הזהירה כי ב-2001 צפויה להיות האטה ניכרת בצמיחתה. גם מניית חברה זו עולה ב-6.3% לאור התוצאות המעודדות של הרבעון שחלף.
lt/pgt

ltpgt
מיקרוסופט חזרה היום לכותרות, עם ההודעה כי הרשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב פתחו בחקירה חדשה נגדה, בחשד כי השקעותיה בחברת התוכנה קורל פוגעות בתחרות החופשית. במקביל, הודיעה ענקית התוכנה על מינוי ריק באלוזו לנשיא החברה וסמנכ"ל תפעול. מניית החברה יורדת ב-0.7%.
lt/pgt

ltpgt
ויאקום (סימול VIA) דיווחה היום כי הרווח לרבעון הרביעי של 2000 נפל ב-77% לעומת הרווח ברבעון הקודם, בשל הוצאות הקשורות לרכישת רשת הטלוויזיה CBS. עם זאת, זינקו הכנסות החברה ב-78%, בזכות צמיחה בפעילות הטלוויזיה ורשתות הכבלים של החברה, הכוללות את MTV . ויאקום רשמה רווח נקי של 30.4 מיליון דולר, או 2 סנט למניה. הכנסות החברה בתקופה המדווחת עלו ב-78% ל-6.2 מיליארד דולר, ועל בסיס פרופורמה צמחו ב-5%. מניית החברה יורדת ב-1.4%.
lt/pgt

ltpgt
עוד בתחום המדיה, NBCi, חטיבת האינטרנט של NBC (סימול NBCI), דיווחה היום על הפסדים נמוכים מהצפוי לרבעון הרביעי של שנת 2000. החברה הודיעה כי היא צופה שתגיע לאיזון בשנה הבאה. חברת המדיה והאינטרנט דיווחה על הפסדים של 46.9 מיליון דולר או 74 סנט למניה, בעוד שתחזית האנליסטים היתה 81 סנט למניה. מניית החברה רושמת עלייה של 1% עם הפתיחה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully