וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר ודוד נקברו זה לצד זה בקריית מלאכי

3.3.2001 / 18:53

השנים התגוררו בשכנות באותו בניין בעיר; שמונה נהרגו היום בפיגוע; ארבעה מהם תושבי העיר אשקלון; מועד הלוויתה של ג'ולי לוי טרם נקבע; 20 פצועים אושפזו בבתי חולים

אתמול בלילה הובאו למנוחות בקרית מלאכי סמל ראשון אופיר מגידיש וסמל דוד אילוז. השניים הובאו לקבורה בחלקה הצבאית בבית העלמין בעיר.

בבית העלמין הצבאי באשקלון יובאו היום למנוחות ארבעה מהרוגי הפיגוע. בשעה 11:00 תיערך הלוויתה של רב"ט יסמין קריסי.
הלוויתו של רב"ט אלכסנדר מנביץ תיערך בשעה 12:30. בשעה 14:00 תובא למנוחות סמל כוכבה פולנסקי, ובשעה 16:00 תערך הלוויתה של סמל רחל לוי. הלוויתה של שמחה שטרית תערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין בראשון לציון. מועד הלוויתה של סמל ג'ולי ויינר מירושלים יפורסם מאוחר יותר.

אבל כבד ירד על אשקלון עם היוודע שמותיהם של החיילים שנהרגו אתמול בפיגוע בצומת אזור. ארבעה מההרוגים הם תושבי העיר. עיריית אשקלון כינסה ישיבה מיוחדת בשל המצב. אמה של רחל לוי, הניה, סיפרה כי אתמול כששמעה על הפיגוע חשה ברע. "המילה אזור, זה בשבילי היה הכל. אזור היתה התחנה בה היא עמדה יום יום. כששמענו קיווינו שזאת רק לא תהיה היא".

סביב בתיהם של סמל דוד אילוז, בן 21, וסמ"ר אופיר מגידש, בן 20, שניהם מקריית מלאכי, התאספו חברים ומכרים רבים. השניים התגוררו באותה קומה באותו בית מגורים בעיר והיו חברים טובים. אתמול איחרו את ההסעה לצומת קסטינה ולכן לקחו אוטובוס לצומת אזור בתקווה לתפוס את ההסעה שם. סמ"ר אופיר מגידיש שירת בחיל מודיעין והיה אמור להשתחרר מהצבא בעוד פחות משנה. הוא הותיר אחריו אם, אב ושני אחים.

סמל דוד אילוז סיים בהצטיינות את בית הספר התיכון והמשיך את לימודיו כעתודאי בחיל האוויר. הוא שירת כטכנאי אלקטרוניקה. הוא הותיר אחריו הורים ושלוש אחיות. השניים הובאו אתמול בלילה למנוחות. לבקשת המשפחות הם נקברו זה לצד זה.

הלוויתה של שמחה שטרית מראשון לציון תערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין בעיר.

סמל ג'ולי ויינר בת 21 עלתה לארץ מצרפת לפני שלוש שנים ובארבעת החודשים האחרונים התגוררה בקיבוץ זיקים אצל המשפחה המאמצת, נחצ'ה ושיפרה ליאור. היא היתה אמורה להתחיל היום את קורס הקצינות בבה"ד 12 והיתה בדרכה לבסיס. אביה המאמץ סיפר לקול ישראל, כי "היה לג'ולי משהו מיוחד. הרצון שלה האידאלים שלה, על מה שדיברת איתה היה לה ידע והיה לה חוש לעבודות יד משהו לא רגיל". הוא הוסיף כי עדיין לא שוחחו עם משפחתה של ג'ולי בצרפת ועדיין לא ידוע היכן תיטמן.

מצב הפצועים ומספרי טלפון של בתי החולים

20 בני אדם נפצעו בפיגוע הדריסה, רובם כבר שוחררו לבתיהם. בבית החולים "שיבא" בתל השומר, חל שיפור במצבן של שלוש החייליות שנפגעו באורח קשה מאוד. הן לא נמצאות בסכנת חיים. מצבן של שתיים מוגדר קשה ומצבה של השלישית מוגדר בינוני.

שבעה מתוך 14 הפצועים שפונו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שוחררו לבתיהם. מצב הפצועים המאושפזים בבית החולים קל עד בינוני. בבית החולים וולפסון מאושפזים עדיין שני פצועים.

מצבו של הנהג המפגע, חליל אבו עאלבה, מוגדר כעת בינוני ויציב. גלי צה"ל מדווחים כי עאלבה עבר ניתוח ורגלו נקטעה. הוא מאושפז בבית החולים "קפלן", לאחר שנפגע במרדף שהתנהל אחריו.

מספרי הטלפון של בית החולים תל השומר: 5303030-03, 1255131. מספר הטלפון בבית החולים וולפסון: 5028792-03. מספר הטלפון בבית החולים אסף הרופא: 1255188

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully