וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IPHighway מתקשה להשלים גיוס הון להמשך פעילותה; פיטרה את מחלקת השיווק והמכירות בארה"ב

3.3.2001 / 18:53

סמנכ"ל הפיתוח, יניב רומם, אמר ל-TheMarker.com כי במחלקת המחקר והפיתוח בישראל עסקים כרגיל


גל הפיטורים בשוק ההיי-טק כבר מזמן אינו פוגע רק בחברות האינטרנט - הוא עבר גם לחברות הפועלות בתחומים הנחשבים לבטוחים ויציבים.

חברת IPHighway, המפתחת תוכנות עבור ספקיות שירותי טלקום המאפשרות ניהול תעבורה ברשתות IP, פיטרה את כל עובדי מחלקת השיווק והמכירות בארה"ב. דוברים ב-IPHighway אמרו לאתר לייט רידינג, כי החברה פיטרה את צוות המכירות והשיווק שלה, שמנה 10 עובדים, בשל כישלון במימון על ידי קרנות הון סיכון. "שוקי ההון היו מאוד קשים ב-3 החודשים האחרונים", אמר הסמנכ"ל פול דביסי, "בעיקרון, זה האריך את הזמן שנדרש לנו לגייס מימון".

סמנכ"ל הפיתוח של החברה, יניב רומם, אמר היום ל-TheMarker.com כי הפיטורים לא פגעו במרכז המחקר והפיתוח בארץ, המעסיק כ-30 עובדים. רומם סירב להתייחס לאפשרות כי החברה תמשיך בפיטורי עובדים, או תיאלץ להפסיק את פעילותה.

יש אנליסטים הסבורים כי עוד מוקדם לכבות את האורות ב-IPHighway. "יש להם כמה אנשים מצוינים. הם משנים את התוכנה שלהם כדי להתאים לשוק שירותי הטלקום", אמר דיוויד בפמור, מנהל מחקר בקבוצת ברטון. הוא חושב כי ל-IPHighway יש את הסחורה הנכונה, וכי זה "טיפשי" מצד קרנות הון הסיכון לחפש סטארט אפים אחרים.

IPHighway נוסדה ב-1997 על ידי שי הרצוג (כיום סמנכ"ל הטכנולוגיה) וקבוצת BRM. כיו"ר החברה משמש צ'רלי פדרמן, מנכ"ל BRM.

החברה מפתחת תוכנות עבור ספקיות שירותי טלקום, המאפשרות ניהול תעבורה ברשתות IP. התוכנות מנהלות את תהליך הקצאת רוחב הפס, ומאפשרות לנתב את התקשורת באופן שיגן על תעבורה קריטית. תוכנות אלו מיועדות לאפשר לספקיות שירותי הטלקום להציע שירותים מגוונים ומבודלים ובכך ליצור מקורות הכנסה חדשים עבורן (Value Added).

IPHighway השלימה ביוני 1999 את גיוס ההון השני שלה בהקף של 11.2 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה היו חברת BRM, וקרנות הון הסיכון ABS, הרברוסט ונרוק אסושיאייטס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully