וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטל: הכנסות של 12.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי; הרווח בהתאם לתחזיות

3.3.2001 / 18:53

סיימה את הרבעון עם רווח של 0.7 סנט, אך ההכנסות נמוכות מתחזית של 13.2 מיליון דולר שחזו כלכלני אופנהיימר


ltpgt
חברת קריסטל מקבוצת פורמולה סיימה את הרבעון האחרון של שנת 2000 עם הכנסות של 12.6 מיליון דולר, גידול של 3.1% לעומת הרבעון המקביל, אך נמוך מתחזיותיהם של כלכלני אופנהיימר - 13.2 מיליון דולר. את שנת 2000 סיימה קריסטל עם צמיחה של כ-7%, זאת לאחר שההכנסות השנתיות הסתכמו ב-49.2 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
קריסטל, המפתחת כלים להשבחת מערכות תוכנה, סיימה את הרבעון האחרון של שנת 2000 עם רווח של 711 אלף דולר, ורווח נקי למניה (בדילול מלא) של 0.07 סנט, בהתאם לתחזיות כלכלני אופנהיימר. את השנה כולה סיימה החברה עם רווח של 3.1 מיליון דולר, ורווח נקי למניה של 30 סנט.
lt/pgt

ltpgt
בבית ההשקעות אופנהיימר קבעו לאחר פרסום הדו"חות של הרבעון השלישי מחיר יעד של 10 דולרים לקריסטל, כיום נסחרת המניה במחיר של כ-8 דולרים. כזכור, בשנה שעברה רכשה קריסטל 51% מחברת MainSoft תמורת 10 מיליון דולר, וקיבלה אופציה להגדיל את השליטה בחברה.
lt/pgt

ltpgt
האנליסטים רונן שוורצמן ואביבית מנה קליל קבעו כי חברת MainSoft ממשיכה להיות גורם דומיננטי בהכנסות החברה, וברבעון השלישי היתה אחראית על כ-40% מהכנסות קריסטל. הטכנולוגיה של MainSoft מאפשרת הסבות נתונים בין פלטפורמות (Cross Platform), ומאפשרת למפתחים לפתח יישומים בו זמנית במספר סוגי מחשבים או פלטפורמות.
lt/pgt

ltpgt
"שנת 2000 היתה שנת מיפנה בקריסטל", אמר גד גולדשטיין, יו"ר מועצת המנהלים של החברה, עם פרסום הדו"חות. "בפתיחת השנה עמדו בפנינו שני אתגרים מהותיים - מיצוב מחדש של מוצרינו, והרחבת כיסוי השוק על ידי התקשרות עם שותפים עסקיים להפצת הטכנולוגיות של החברה".
lt/pgt

ltpgt
"עמדנו בשני האתגרים הללו, תוך הרחבת היקף העסקים ושמירה על רווחיות החברה - ועם סיום תוכנית הפיתוח המואצת, שיפרנו את הרווחיות בהתאם. עם חזרתה של 'הכלכלה הישנה' לשוק העולמי, תוך דגשים על רווחיות עסקית אמיתית, חברות בעולם לא ממהרות להשליך את כל מערכות המחשב שלהן, בהן הושקעו עשרות ומאות מיליוני דולרים. אני מאמין שקריסטל היום ממוצבת היטב לעמידה ביעדים האסטרטגיים הניצבים בפניה", אמר גולדשטיין.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully