וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס רשתות תספק פלטפורמה למסרים מאוחדים לרשת הדור השלישי של AT&T וויירלס

3.3.2001 / 18:53

בסלומון סמית ברני הותירו אמש המלצת "תשואת יתר" למניית קומברס: "יסודות החברה חזקים, אין סיבה ללחץ בימים האחרונים במניה"


ltpgt
קומברס רשתות, חטיבה של חברת קומברס הישראלית הנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של כ-18.5 מיליון דולר, הודיעה היום כי תספק ל-AT&T וויירלס פלטפורמה של מסרים מאוחדים, בה החברה תעשה שימוש ברשת הדור השלישי (G3) של AT&T .
lt/pgt

ltpgt
קומברס רשתות היא ספקית מערכות ותוכנות לשירותי תקשורת וטלפוניה מתקדמים. שירות המסרים המאוחדים של קומברס יאפשר ל-AT&T לספק למנוייה מגוון של שירותי ערך מוסף לתיבה אחת, כולל דואר אלקטרוני למכשיר הנייד והודעות קוליות. AT&T וויירלס (סימול AWE) מפעילה את אחת מהרשתות הסלולריות הדיגיטליות הגדולות ביותר בצפון אמריקה, המקיפה יותר מ-17 מיליון מנויים.
ltbrgt
lt/bgtבסלומון סמית ברני נותרים מעודדיםltbgt
בתוך כך, פירסם אמש בית ההשקעות סלומון סמית ברני המלצה על החברה. בית ההשקעות מקשר בין החולשה במניה בתקופה האחרונה לבין מחקר שפירסמה המחלקה הטכנית של בית ההשקעות, לפיה הורידה את ההמלצה מסיבות טכניות ל"נייטרלי" מ"קנייה".
lt/pgt

ltpgt
למי שאינו מסתמך על המלצות טכניות (בסלומון הסבירו כי יש רמת תמיכה ב-101 דולר, ואחריה ב-90 דולר) מסבירים האנליסטים ויקטור הלפרט ורובין נזרזדה, כי אין שינוי בהערכותיהם לגבי החברה, ובבטחונם ביסודותיה.
lt/pgt

ltpgt
הם מותירים בעינה המלצת "תשואת יתר" בסיכון בינוני, ומחיר יעד של 120 דולר - 30% מעל למחיר הפתיחה של המניה היום. בתחילת חודש מארס החברה תדווח על תוצאותיה לרבעון הרביעי של השנה (שמסתיים עבורה בינואר 2001). בשנת 2001, החברה תדווח להערכת סלומון סמית ברני, על רווח של 1.46 דולר למניה ועל הכנסות של 1.21 מיליון דולר. אם החברה תצליח לעקוף את התחזיות האלה, הרי שיהא זה הרבעון ה-27 ברציפות בו היא עוקפת את התחזיות.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully