וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדאם נושא עליו 2 חגורות נפץ מוכנות לפעולה"

30.7.2003 / 10:13

כך מדווח היום העיתון "אל-חייאת"; מקורות בעיראק: סדאם החליט להתאבד כשהאמריקאים יתקרבו אליו, לאחר שראה כיצד הוצגו גופות בניו

נשיא עיראק המודח, סדאם חוסיין, חוגר שתי חגורות נפץ ומתכוון להפעילן כשיתקרבו אליו הכוחות האמריקאים - כך מדווח הבוקר העיתון "אל-חייאת" מפי מקורות בעיראק. בגלי צה"ל דווח, כי המקורות טוענים שסדאם קיבל את ההחלטה להתאבד, כשראה כיצד מוצגות גופות בניו עודאי וקוסאי, לאחר שנהרגו בידי האמריקאים בשבוע שעבר. בסוכנות הידיעות רויטרס דווח, כי חיילי צבא ארה"ב מנהלים הבוקר מצוד אחר סדאם באזור העיר תיכרית.

בתוך כך, שידרה אמש רשת הטלוויזיה של דובאי, "אל ערביה", קלטת שמע ובה נשמע אדם הטוען כי הוא סדאם חוסיין. בקלטת מביע סדאם צער על מות בניו ומכנה אותם - הקדושים של עיראק. הנשיא המודח אמר כי הוא מתאבל על מותם של עודאי וקוסאי ועל מותו של מוסטפא - בנו של קוסאי. "הם מתו מות קדושים בשם הג'יהאד", אמר. סדאם שב והבטיח כי ארה"ב תובס במלחמתה בעיראק.

הפנטגון הודיע אמש כי אינו יכול לאשר שמועות שנפוצו, ולפיהן נלכד סדאם חוסיין בידי צבא ארה"ב בעיראק. בפנטגון אמרו שהכוחות האמריקאים סוגרים על סדאם, אולם אינם יכולים לאשר כי אכן נלכד.

מערכת "הארץ" מוסיפה:

חיילי צבא ארה"ב תפסו אתמול לפנות בוקר את אחד משומרי ראשו של סדאם חוסיין. המעצר בוצע במסגרת פשיטה שערכו החיילים בעיר תיכרית, מעוזו של חוסיין. שומר הראש, עדנאן עבדאללה עבד אל-מוסליט, נראה מובל החוצה מהבית שעליו פשטו החיילים, כשהוא לבוש בתחתונים וגופייה בלבד. "השגנו את מטרתנו העיקרית", אמר אחד הקצינים שהשתתפו במבצע. "האיש הזה היה מקורב ביותר לסדאם". הוא הוסיף כי שומר הראש נעצר רק לאחר שהוכנע במאבק פיזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully