וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים מאבדים את בתוליהם בגיל 15

3.3.2001 / 18:53

כך לפחות טוענים כרבע מהם; מסקר בנושא עולה כי הגיל הממוצע לקיום יחסי מין בבריטניה עומד על 17; הסקוטים הם הפעילים ביותר: שוכבים בממוצע 117 פעמים בשנה


הנערים הבריטים לא מחכים לגיל שאפשר להתחיל ויותר מרבע מהם טוענים כי איבדו את בתוליהם כבר בגיל 15. על פי סקר של חברת הקונדומים "דורקס" שהתפרסם לאחרונה, הגיל הממוצע בבריטניה לקיום יחסי מין בפעם הראשונה הוא גיל 17. זאת לעומת הגיל הממוצע לאיבוד הבתולין ברחבי העולם שעומד על 18.

מהסקר עולה עוד כי הסקוטים הם הפעילים ביותר בתחום האהבה. בממוצע הם מקיימים יחסי מין 117 פעמים בשנה, שבע פעמים יותר מהממוצע הבריטי. בנוסף יש להם גם יותר מאהבים ובין הגילאים 16 ל-55, טוענים הסקוטים שקיימו יחסי מין עם יותר מעשרה בני זוג שונים.

עוד מתברר כי 30 אחוזים מבני הנוער בבריטניה אינם משתמשים באמצעי מניעה. מנהלת השיווק של דורקס, שרה רוס, אמרה כי רבים מבני הנוער מעדיפים לקחת סיכון ולא לקיים סקס בטוח. "אנחנו צריכים להמשיך לחנך אנשים, בעיקר צעירים, באשר לחשיבות הבריאות המינית", אמרה רוס.

הנשאלים הבריטים גם התבקשו לבחור את האיש הסקסי ביתר. כמעט שליש מהנשים בחרו את השחקן ג'ורג' קלוני ואחריו השתרכו מל גיבסון, טום קרוז ובראד פיט. הגברים בחרו בשחקנית ג'ניפר אניסטון ובטניסאית אנה קורניקובה כנשים הסקסיות ביותר. כל אחת מהן קיבלה 15 אחוזים מהקולות. ג'ניפר לופז הגיעה במקום השלישי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully