וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטוטה: אני לא אוהב כדורגל

3.3.2001 / 18:53

חלוצה של רומא מגלה גם אני גומר את העבודה ולא מסתכל על כדורגל. ברגקאמפ מאוכזב מארסן ונגר שלא הכלילו למשחק בליון בגלל הפחד מטיסות.

חלוץ נבחרת ארגנטינה וקבוצת רומא האיטלקית, גבריאל באטיסטוטה, לא אוהב כדורגל. "באטיגול", המתכונן למשחק ביום חמישי במסגרת גביע אופ"א מול ליברפול, הוסיף גם שהוא מתייחס לכדורגל כאל עבודה בלבד.

באטיגול: "אני מעדיף לעשות דברים נוספים. יש חיים אחרי הכדורגל. כשאני גומר את העבודה שלי אני לא רואה כדורגל. הכדורגל זו עבודתי, אני מקצוען, אבל אני לא יודע מה קורה בליגות במדינות אחרות, למשל".

באטיסטוטה גילה עוד כי לפני שחתם ברומא, היה על סף חתימה בברצלונה, אבל בסופו של דבר העדיף לשחק תחת הדרכתו של פאביו קאפלו.

ברגקאמפ: אני מאוכזב מארסן ונגר

חלוץ ארסנל, דניס ברגקאמפ, נקלע לעימות עם מאמן קבוצתו ארסן ונגר, לאחר שלא הכלילו בסגל למשחק החוץ בליון, במסגרת ליגת האלופות.

כידוע, סובל ברגקאמפ מפחד טיסות שבגללו הוא לא יוצא למשחקי חוץ מרוחקים. למשחק בליון הוא ציפה להיות בסגל ולנסוע ברכבת, אבל בסופו של דבר התאכזב כשגילה כי ונגר החליט של לזמנו.

ברגקאמפ: "אני מאוכזב שהוא לא מתחשב בי. מר ונגר יודע שאין לי שום בעיות בנסיעה ברכבות. אני לא מבין למה עניין הפחד מטיסות הפך לעניין כל כך מדובר. נמאס לי מזה. יכולתי להגיע להרבה מקומות כמו ברצלונה ופיורנטינה, ככה שאין לי בעיה לנסוע ברכבות".


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully