וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חלפון-מאיר צויינה בדו"ח השיפוט

3.3.2001 / 18:53

השופט מאיר לוי ציין את התיגרה בין מגן בית"ר ירושלים לקשר הפועל אשקלון בדו"ח על משחק הידידות מאתמול

שופט הכדורגל מאיר לוי, ציין בדו"ח השיפוט את האירוע בו התקוטטו פליקס חלפון מבית"ר ירושלים וזוהר מאיר מהפועל אשקלון, במשחק הראווה בין שתי הקבוצות שנערך אתמול.

לוי ציין בדו"ח כי עם השריקה למחצית הבחין בשני שחקנים שמתקוטטים ביניהם ושני המאמנים הוציאו אותם מיד מהמגרש.
"מדובר במשחק ראווה שהשתתפו בו גם אנשים שאין להם כרטיס שחקן בהתאחדות, כמו ראש עיריית אשקלון", אמר לוי ל-ONE. "המאמנים הודיעו לי שהם החליטו לא לשתף את שני השחקנים במחצית השניה ואמרתי להם שטוב שכך, כי ממילא לא הייתי מאפשר להם. אני בכלל עליתי למגרש בלי כרטיסים עליי. זה היה משחק חגיגי, משחק ידידות, ולא היה ראוי ויפה אם הייתי שולף כרטיס אדום".

מנהל איגוד השופטים, יואב שטראוס, הבהיר ל-ONE כי ברמה העקרונית גם במשחקי ידידות, ברגע שיש שופט רישמי מטעם איגוד השופטים, וברגע שנשלף כרטיס צהוב או אדום הרי שהוא תקף במסגרת מניין הכרטיסים שנשלפים במשחקי הליגה.

עמית קליין עשוי להיות מבקר

ועוד בענייני שופטים: הודעת הפרישה של עמית קליין עדיין לא ירדה מסדר היום וכעת נראה כי יוצע לו תפקיד רישמי במערכת. יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד, צבי רוזן עשוי לשוחח עם קליין בתוך זמן מה ולהציע לו תפקיד חדש.

גורם בכיר באיגוד אמר ל-ONE: "סביר להניח שיוצע לו תפקיד מבקר. גם אם הוא יקבל את זה על עצמו קשה להאמין שזה יהיה בטווח המיידי. הוא בטח ירצה לנוח, ובמקרה הטוב זה יהיה בעונה הבאה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully