וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית ציוד התקשורת סיקמור היכתה את התחזיות לרבעון - אך הזהירה מהאטה השנה

3.3.2001 / 18:53

ירידה בהשקעות ההון של ספקיות התקשורת הובילה להאטה הראשונה בתולדות סיקמור


ltpgt
יצרנית ציוד התקשורת האופטית סיקמור נטוורקס (סימול SCMR) דיווחה אתמול על תוצאות מצוינות לרבעון שהסתיים ב-27 בינואר, אולם הזהירה כי ב-2001 צפויה להיות האטה ניכרת בצמיחתה.
lt/pgt

ltpgt
בעבור הרבעון החולף, דיווחה סיקמור על רווח תפעולי פרו-פורמה של 18.1 מיליון דולר, או 6 סנט למניה, לעומת הפסד תפעולי של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. תחזיות האנליסטים צפו כי החברה תדווח על רווח של 5 סנט למניה. הכנסות החברה הגיעו ל-149.2 מיליון דולר, גידול של 414% לעומת התקופה המקבילה.
lt/pgt

ltpgt
אולם הפריחה של חברות ציוד התקשורת האופטית, שהביאה לצמיחה העזה של סיקמור נבלמה עם ההאטה הכלכלית בארה"ב. התחזית שנתנה החברה בעקבות פרסום הדו"ח היתה הראשונה שבה נמסר על סימני האטה בחברה, הנחשבה לאחת המצליחות ביותר ב-2000. מנייתה הגיעה לשיא של 200 דולר, ומאז איבדה 88% משוויה.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל החברה, דניאל סמית, אמר כי החברה צופה מידה רבה של אי וודאות במהלך שני הרבעונים הקרובים. הסיבה לקשייה של סיקמור, בדומה ליצרניות הציוד האחרות, היא ירידה בהשקעות ההון של חברות התקשורת, שרוכשות פחות ציוד בעקבות ההאטה הכלכלית.
lt/pgt

ltpgt
סמנכ"ל הכספים של החברה, פראנסס ג'ולס, אמרה כי קצב הצמיחה של החברה בהמשך השנה יירד בהשוואה לרבעונים הקודמים, אך עם זאת לא שינתה החברה את תחזיותיה לשנת הכספים 2001. היא צופה הכנסות של יותר מ-600 מיליון דולר עבור השנה, ורווח למניה של 24 סנט למניה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully