וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוול 8 משנה כיוון: תתמקד ב-CRM למוסדות פיננסיים

3.3.2001 / 18:53

לדברי אריק קילמן, המנהל הטכנולוגי של החברה, לוול מעריכה כי תוכל לתפוס נתח שוק של 40%-30% בשוק ה-call centers


ltpgt
"חברה בגודל של לוול 8 צריכה להתמקד בתחום מאוד ספציפי ולתפוס בו נתח שוק של 40%-30%", אומר אריה קילמן, המנהל הטכנולוגי של לוול 10003216-MRQ, ונציג הבעלים שלה - קבוצת לירז 428011-MRQ שבשליטת דסק"ש - בתגובה לדו"חות הכספיים של החברה לשנת 2000 שפורסמו אמש.
lt/pgt

ltpgt
לאחרונה פרש קילמן (המחזיק גם ב-18% ממניות לירז) מתפקידו כמנכ"ל החברה, למשרת המנהל הטכנולוגי שלה. הפרישה של קילמן לוותה בהערכות, כי משהו לא כשורה מתרחש בלוול 8. להערכות אלה תרמה גם צניחת מניית החברה בנאסד"ק למחירי שפל. מאוחר יותר החששות התאמתו, ולוול 8 פירסמה אזהרת רווח לרבעון הרביעי של השנה.
lt/pgt

ltpgt
"רציתי לפרוש על מנת להביא מנהל אמריקאי מנוסה שיוכל לקחת את החברה קדימה", אומר הבוקר קילמן ומוסיף: "אנחנו החלפנו בחודש וחצי האחרונים את כל ההנהלה הבכירה של לוול 8, כשחלק מהעובדים פוטרו וחלק פרשו מרצון".
lt/pgt

ltpgt
הפרישה האחרונה בצמרת ההנהלה הבכירה של לוול 8 היא של סמנכ"לית הכספים (CFO) רנה פאלק. לדברי קילמן, מדובר בעובדת שפרשה מהחברה מרצונה לאחר 5 שנות עבודה, ומאחר שכל ההנהלה הבכירה של החברה הוחלפה.
lt/pgt

ltpgt
"ההנהלה הקודמת של החברה הצליחה להביא את החברה לגודל מסוים, אבל בשביל לצמוח מכאן והלאה צריך להתמקד בנישת שוק מאוד ספציפית", אומר קילמן, ובלוול 8 אכן החליטו לשנות כיוון.
lt/pgt

ltpgt
מעתה תתמקד החברה בשוק ה-CRM למוסדות פיננסיים. מדובר בהתמקדות סביב מוצר בשם סיסרו (Cicero) שנרכש על ידי לוול 8 ממריל לינץ', והוא מיועד לשימוש ב-call centers של בנקים, בנקים להשקעות וחברות ביטוח.
lt/pgt

ltpgt
סיסרו, שאמור לצאת לשוק רק במהלך הרבעון השני של 2001, כבר רשם מכירות של 3-2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה. קצב המכירות הנמוך של המוצר מוסבר על ידי לוול 8 בכך שהוא עדיין לא הושק רשמית, ומדובר עדיין בגירסת LE שלו, שהיא גירסה שבין גירסת הבטא לגירסה הרשמית המלאה, שמופצת באופן סלקטיווי.
lt/pgt

ltpgt
סיסרו מאפשר למוקדני השירות לעבוד ביתר יעילות על ידי כך שהוא חוסך להם את זמן ההעברה בין מסך למסך. המוצר מעדכן את כל המסכים באופן אוטומטי, ומאפשר לחברות ה-call centers לחסוך בעלויות ולשפר את זמן התגובה של המוקדנים, ואף לצמצם את מספרם. לדברי קילמן, כיום אין למוצר הזה מתחרים, ולכן לוול מאמינה שהיא יכולה לתפוס נתח שוק של 40%-30% וגם להשיג בו צמיחה בעתיד.
lt/pgt

ltpgt
לגבי הצפוי בשנה הקרובה, בלוול 8 החליטו לעדכן את האנליסטים רק בסוף הרבעון הראשון של השנה לגבי התחזיות ל-2001 ול-2002. אולם נראה, כי לאור העובדה שסיסרו ייצא לשוק באופן אינטנסיווי רק לקראת הרבעון השני של השנה, הרבעון הראשון של 2001 יהיה די דומה לרבעון האחרון של שנת 2000.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully