וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשל האמריקאי מברך על שחרור האסירים

29.7.2003 / 0:01

אבו מאזן: על ישראל לבצע עוד מחוות כדי להמשיך בהפגת המתיחות; שרון יפגוש את בוש ופאוול; נפגש אתמול עם היועצת רייס והשדולה היהודית

הממשל האמריקאי בירך את החלטות הממשלה בעניין שחרור האסירים הפלסטינים והסרת המחסומים בשטחים. בקול ישראל דווח כי דובר משרד החוץ, ריצ'רד באוצ'ר, דיבר אתמול על הצעדים במהלך התדרוך היומי. שר החוץ האמריקאי, קולין פאוול, צפוי להיפגש היום עם ראש הממשלה, אריאל שרון.

ראש הממשלה הפלסטיני, אבו מאזן, קרא אמש לישראל לבצע עוד מחוות כלפי הפלסטינים כדי להמשיך ולהפיג את המתיחות בין הצדדים. אבו מאזן אמר לכתבים במרוקו כי הרשות הפלסטינית מצפה שביקור שרון בוושינגטון יביא לשינוי עמדות מצד ישראל.

כתבי "הארץ", יוסי ורטר וגדעון אלון, מוסיפים:

ראש הממשלה, אריאל שרון, נחת אתמול בארה"ב לסדרת פגישות בעניין מפת הדרכים. הוא נפגש אתמול בערב עם יועצת הנשיא לביטחון לאומי, קונדוליסה רייס. מוקדם יותר נועד שרון עם ראשי השדולה היהודית אייפ"ק.

היום ייפגש שרון עם הנשיא ג'ורג' בוש ויאכל עמו ארוחת צהריים. בלשכת ראש הממשלה מקווים כי לא יופעל לחץ על שרון להפסיק את בניית גדר ההפרדה, אף שהנשיא בוש אימץ את עמדת הפלסטינים נגד הגדר, במסגרת פגישתו עם ראש הממשלה הפלסטיני, אבו מאזן, בשבוע שעבר.

שרון ימסור לבוש בפגישתם בבית הלבן עצומה החתומה על ידי 112 חברי כנסת, הקוראת לו לשחרר מהכלא את ג'ונתן פולארד. ח"כ מיכאל איתן (ליכוד), העומד בראש השדולה למען פולארד ואשר יזם את ההחתמה, אמר כי בימים אלה שארה"ב מבקשת מישראל לבצע מחוות ולשחרר מחבלים המהווים סיכון ביטחוני לישראל, יש מקום גם למחווה אמריקאית של שחרור הסוכן הישראלי, המרצה כבר יותר מ-17 שנה בכלא.

לאחר פגישתו עם בוש ייוועד שרון עם חברי סנאט, ולמחרת יפגוש את סגן הנשיא דיק צ'ייני, ואז ישוב לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully