וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך במחנה החד הוריות טירפד הפגישה עם אורלב

29.7.2003 / 0:16

נציגות האמהות תכננו להעביר לשר את הערותיהן על תכניתו; הפגישה בוטלה בשל ויכוח פנימי על אופי המשך המאבק; אילנה אזולאי: אנחנו שוקלות לחזור הביתה

בוטלה הפגישה שתוכננה לאתמול בערב בין מנהיגת האימהות החד הוריות, ויקי כנפו, לבין שר הרווחה, זבולון אורלב. בקול ישראל דווח כי הפגישה בוטלה בעקבות סכסוך בין קבוצת האימהות שהחלה את המאבק לבין קבוצת אימהות מירושלים שהצטרפו לאחרונה לאוהל המחאה.

שר הרווחה ומנכ"ל משרדו היו אמורים לדון עם נציגות החד הוריות על תכנית לפתרון מצוקותיהן. בגלי צה"ל דווח שהנשים ביקשו את הפגישה כדי להעביר לשר הרווחה את הערותיהן לגבי התכנית שהוא מציע לממשלה. אורלב מציע לפרוס את הקיצוץ בקיצבת הבטחת הכנסה על פני שלוש שנים, האמהות החד הוריות מבקשות שהקיצוץ יפרש על פני חמש שנים לנשים עובדות ולנשים שאינן עובדות לא תקוצץ הקיצבה כלל.

הסכסוך במחנה האמהות שלווה בצעקות ובקללות, נסוב על אופי המשך המאבק. האימהות מירושלים תובעות להתחיל בהפגנות אלימות לעומת קבוצתה של ויקי כנפו התומכת בהפגנות השקטות שמתקיימות עכשיו.

אילנה אזולאי, מקבוצתה של כנפו, אמרה אמש כי המצב במאהל המחאה הידרדר עד כדי כך שאמהות שוקלות להפסיק את המחאה ולחזור למצפה רמון. לדבריה, היום ייפגשו האמהות החד הוריות כדי לדון כיצד להתמודד עם הקבוצה הירושלמית.

במהלך ימי המאבק דווח כבר על ויכוחים שכמעט שהתפתחו לעימותים אלימים בין האמהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully