וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוד הקרב של עודאי וקוסאי: קונדום, ויאגרה ותיקי נשים

28.7.2003 / 18:04

"ניוזוויק": ליד גופות האחים חוסיין נמצאו גם בגדים מהודרים ומי קולון; דובר צבאי: אם בני משפחה יבואו לדרוש את הגופות נשמח לדבר איתם

בשבוע שעבר נהרגו האחים, קוסאי ועודאי חוסיין במהלך קרב קשה עם הכוחות האמריקאיים שכיתרו בית בו הסתתרו במוסול. המגזין "ניוזוויק" מפרסם בגיליונו הקרוב כי בין חפציהם של שני ההרוגים נמצאו פריטים שלא בדיוק תואמים את ציוד החובה למבוקש הנמלט כמו קונדום וגלולות ויאגרה.

על פי הפירסום, לצד הגופות נמצאו חבילות משככי כאבים, מספר בקבוקי מי קולון, גלולות ויאגרה וקונדום אחד. עוד נמצאו מספר פרטי ביגוד מהודר שכלל עניבת משי וחולצות איכותיות. בכליו של קוסאי נמצאו כמויות גדולות של כסף מזומן ומסיבה לא ברורה, גם שני תיקי נשים.

בממשל האמריקאי הביעו תקווה כי הריגתם של בניו של סדאם תדכא את פעולות ההתנגדות בדמותם של פיגועי טרור כמעט יומיומיים. עד כה ההערכה הזו התגלתה כמוטעית. גורם מודיעין כורדי העריך כי עודאי וקוסאי הפעילו בצורה מאורגנת את החמושים שמבצעים את ההתקפות בעיראק. גורם במשרד המידע העיראקי חושב שכ-35 אלף מנאמניו של השלטון הקודם פועלים במדינה כשהם מחולקים לתאים שונים כמו "צבא הנקמה" ו"הבריגדות השחורות".

חלק מהעיראקים עדיין לא שוכנעו במותם של בני סדאם ואף הביעו זעם על האמריקאים שחשפו את פני המתים ולא כיסו וקברו אותם כפי שדורשת המסורת האיסלאמית. הגופות יישארו בחדר קירור עד שיגיעו בני משפחה לתבוע אותן. "אם יגיעו בני משפחה, אנחנו מאוד נשמח לדבר איתם", התבדח דובר מטעם הצבא האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully