וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שבנה התאבד רצתה שיעשו בה לינץ'

28.7.2003 / 10:35

3 חודשים לאחר שבנה תלה עצמו בשל המצב הכלכלי, ניסתה ורדה אלמליח לשים קץ לחייה; הסיבה: לאחר מות בנה בוטלה קיצבתה כאם חד הורית; חיילי צה"ל חילצו אותה מכפר פלסטיני עוין

ורדה אלמליח, תושבת פתח תקווה שבנה בן ה-14 התאבד בתלייה בשל המצב הכלכלי, ניסתה לשים קץ לחייה בעצמה באמצעות כניסה לכפר פלסטיני. אלמליח בת ה-43, חולצה שלשום על ידי כוחות צה"ל מהכפר יאסיף שבשומרון.

ב"מעריב" דווח כי אלמליח אמרה למחלציה כי "רציתי להתאבד באמצעות לינץ'". לדבריה, "אנשים חושבים שהשתגעתי אבל הם לא מבינים שעברתי טרגדיה נוראית. ארבעה חודשים אני חיה בגיהנום ואף אחד לא מתחשב בי. אפילו לא בני משפחתי, כמה אפשר עוד לסבול"?

ביום שבת עשתה מעשה ויצאה לכיוון כפרים פלסטיניים עויינים בשומרון. לדבריה, "הרגשתי שזה השיא. לקחתי את תמונת בני, נכנסתי לרכב ונסעתי לכיוון השומרון". חיילים שזיהו אותה רדפו אחריה ועצרו אותה. לאחר מכן נלקחה לבית החולים, אך נמלטה מהמקום וחזרה לביתה. לשוטרים שהגיעו למקום סירבה לפתוח את הדלת.

"אין לי כבר כוח, עכשיו גם רוצים לעצור אותי"

בעקבות התאבדותו של בנה, הלך והחמיר מצבה הכלכלי. ההטבות הכלכליות שניתנו לה כאם חד הורית, בוטלו בעקבות מותו של בנה, וההוצאה לפועל הוציאה צו מעצר נגדה בגין חוב של 2,800 שקלים. לדבריה.

לדברי אלמליח, "אין לי כבר כוח. אין לי מאיפה לשלם את החובות, למרות שאני עובדת. גם כשניסו לעזור לי מהעבודה ולתת לי כסף למצבה לליאור, המדינה לקחה את רוב הכסף לביטוח לאומי ולמס הכנסה. עכשיו רוצים לעצור אותי, ואני בכלל לא רציתי לפגוע באף אחד חוץ מבעצמי. איך אפשר להמשיך לחיות ככה אחרי דבר כזה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully