וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השימוש באינטרנט סלולרי מתרחב

3.3.2001 / 18:53

מחקר בארצות הברית מגלה עליה משמעותית בשימוש שאנשים עושים באינטרנט הסלולרי; פרופיל המשתמש הטיפוסי: גבר בגילאי 18-34 בעל משכורת שנתית של 100 אלף דולר

מחקר של חברת טיילור נלסון סורפרס (Taylor Nelson Sorfers Intersearch) מגלה, כי שבעה אחוזים מבין האוכלוסיה הבוגרת בארצות הברית, מדווחת כי היא או מישהו מבני ביתם עושה שימוש בשירותי אינטרנט סלולרי באמצעות הטלפון סלולרי.

עוד עולה מן המחקר, כי ארבעה אחוזים עושים שימוש במכשירי כף יד קטנים (PDA) או מחשבים ניידים אישיים, על מנת להתחבר לאינטרנט באופן סלולרי. 11 אחוזים נוספים מהנשאלים טענו, כי בכוונתם לרכוש בעתיד מכשיר באמצעותו יוכלו להתחבר סלולרית לאינטרנט .

חברת המחקרים הגדירה את פרופיל המשתמש הטיפוסי באינטרנט סלולרי כגבר בגילאי 18 עד 34, בעל הכנסה של מאה אלף דולרים בשנה, הנמנה על אוכלוסייה ש"פתוחה" לחידושים. עוד מגלים ממצאי המחקר, כי ניתן להבחין בעליה במגמת ההתחברות של שכבת הגיל 35-44.

כמעט 90 אחוזים מבעלי המכשירים המאפשרים חיבור סלולרי טוענים כי הם עושים במכשיר שימוש לצרכים אישיים, כ 49 אחוזים עושים בו שימוש לצרכי עבודה ואילו 30 אחוזים עושים בו שימוש למטרות לימודיות.

בדיקת דואר אלקטרוני היא המטלה השכיחה ביותר בין בעלי מכשירי האינטרנט הסלולרי, כ 69 אחוזים מהם דיווחו, כי זה השימוש העיקרי שלהם . שימושים נוספים במכשיר הם: משחקים, חדשות, קניות וכמובן בדיקת מחירי המניות הנוכחיים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully