וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדאם יילכד תוך ימים או אולי שעות"

סוכנויות הידיעות

27.7.2003 / 23:09

כך העריכו מקורות בממשל האמריקאי; הנשיא המודח עזב מקום מסתור זמן קצר לפני שפשטו עליו כוחות מיוחדים; 5 עיראקים נהרגו בפשיטה על בית חשוד בבגדד

מקורות בכירים בממשל ארה"ב אמרו היום לרשת "פוקס" כי מאז הריגתם של עודאי וקוסאי חוסיין, לכידתו של נשיא עיראק המודח, סדאם חוסיין, היא "עניין של ימים ואולי שעות". המקורות אמרו כי החיפושים אחריו מתמקדים באזור תיכרית. ברשת דווח כי חוסיין עזב מקום מסתור זמן קצר לפני שפשטה עליו יחידה של הכוחות המיוחדים. תת שר ההגנה של ארצות הברית, פול וולפוביץ' אמר כי מאז הריגת בניו של חוסיין העבירו מודיעים מידע רב יותר על מהלכיו של חוסיין.

בפשיטה של צבא ארה"ב על בית בבגדד נהרגו היום חמישה אזרחים עיראקים וכמה נפצעו. לפי שמועות, בבית הסתתרו סדאם חוסיין או כמה מקרובי משפחתו, אך נראה שבפשיטה לא נמצאו בו מבוקשים. תושבים בשכונה אמרו כי ההרוגים הם נוסעי מכונית שנפגעו מירי חיילי ארה"ב.

אחד התושבים אמר שהבית הותקף בטילים ורימונים, וכי החיילים פוצצו את הדלת בחומר נפץ. שתי מכוניות במקום הפשיטה עלו באש, ושתיים אחרות נפגעו מקליעים של חיילי ארה"ב. צבא ארה"ב סירב למסור פרטים על מעשי החיילים במקום.

וולפוביץ' אמר היום שגם מותם של חיילים אמריקאים בעיראק לא יוביל להפסקת כיבוש ארה"ב במדינה. "עיראק היא כעת הקרב המרכזי במלחמה בטרור", אמר וולפוביץ'. "הדיווחים על מוות נוראים. כל מוות של אמריקאי הוא דבר נורא. אבל אני סבור שהציבור האמריקאי מבין שבמלחמה נגד טרוריסטים, במלחמה לביטחון המדינה, אין ברירה אלא להסכים להקריב קורבנות". ביממה האחרונה נהרגו חמישה חיילים אמריקאים בפיגועים שביצעו אלמונים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully