וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: כעת גם גורלו של טננבאום לא ידוע

28.7.2003 / 0:01

מזכ"ל החיזבאללה מאיים לחטוף חיילים נוספים; הרמטכ"ל: זו מניפולציה; משפחת האזרח החטוף: חוששים לגורלו יותר מאי פעם

מזכ"ל החיזבאללה, השייח' חסן נסראללה, אמר אתמול כי ארגונו לא ימסור לישראל מה עלה בגורל שלושת החיילים החטופים והאזרח אלחנן טננבאום. בקול ישראל דווח שבנאום שנשא בג'יבשית שבדרום לבנון, אמר נסראללה כי ארגונו נותן לישראל הזדמנות אחרונה להחליף שבויים ואם היא לא תנוצל יחדש החיזבאללה את מאמציו לחטוף שבויים נוספים.

נסראללה, שדיבר לרגל יום השנה לחטיפת השייח' עובייד על ידי צה"ל, אמר כי "ידוע שהתת אלוף (טננבאום) חולה במחלה קשה ואנחנו דאגנו למצבו הבריאותי. היום, אחרי כמה חודשים, אני מוסיף את טננבאום לשלושת החיילים ואומר כי גורלו לא ידוע. מי יודע אם הוא בחיים". נסראללה הודיע כי מעכשיו גם עבור מידע על גורלו של האזרח הישראלי ידרוש שחרור אסירים. בערוץ 2 דווח כי כבר לפני מספר ימים הגיעו ידיעות על כך שמצבו הבריאותי של טננבאום אינו טוב.

הרמטכ"ל משה יעלון, התייחס אמש לדברי נסראללה לגבי מצבו המעורפל של השבוי טננבאום. יעלון אמר לערוץ 1 כי דברי נסראללה הם "מניפולציה המופנית כלפי בני משפחת טננבאום וכלפי אזרחי ישראל". לדבריו מערכת הביטחון עושה כל שביכולתה על מנת להביא לשחרור טננבאום.

בני משפחתו של האזרח החטוף, אלחנן טננבאום, אמרו הלילה כי הם חרדים לשלומו יותר מאי פעם, בעקבות דברי מזכ"ל החיזבאללה, השייח' חסן נסראללה. בערץ 2 דווח שבנו של טננבאום, אורי, אמר כי "נסראללה הבין כנראה שהרכבת יצאה בלעדיו והוא משתמש באמצעים הבזויים ביותר כדי להשיג את מטרותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully