וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה גאון מוריד למניית שופרסל המלצה בשל התפטרות המנכ"ל

גולן פרידנפלד

27.7.2003 / 17:45

מוריד מ"קנייה" ל"נייטרלי"; מחיר היעד הורד מ-10 שקלים למניה ל-9.7 שקלים - נמוך ממחיר הבורסה; "המנהלים החדשים יזדקקו לתקופת לימוד של כמה חודשים, שתנוצל ע"י המתחרים"

התפטרותו של יואל פלדשו, מנכ"ל שופרסל , חודשיים בלבד לאחר מינויו, שלחה את מניית שופרסל היום לירידות של 2.6% - לאחר שנסחרה טרם ההודעה ביציבות. בבית ההשקעות מנורה גאון החליטו גם כן לא להמתין זמן רב וכבר היום הם מורידים את ההמלצה למניית שופרסל מ"קנייה" ל"נייטרלי", ומורידים את מחיר היעד למניה מ-10 שקלים ל-9.7 שקלים, שנמוך ממחיר השוק שעומד על 9.98 שקלים.

מנהל המחלקה האנליטית במנורה גאון, מירון קצפ, ציין כי להערכתו המנהלים החדשים יזדקקו ללימוד של מספר חודשים כדי לייצב את הרשת ולהחליט על תוכנית רצינית להבראתה. קצפ ציין כי בתקופה זו יכולים מתחריה של שופרסל לנגוס בנתחי השוק שלה, והועבדים עלולים להישאר באי ודאות לגבי תוכניותיה של הרשת. קצפ מציין כי שינויים כה רבים בהנהלת הרשת אינם טובים לחברה המתמודדת עם מצב כלכלי קשה מול מתחרים ותיקים וחזקים, וגם מול מתחרים חדשים ורעבים. קצפ הוסיף כי עוצמתה של רשת שופרסל, שעבדה בעבר לטובתה, אינה יכולה לתמוך עוד ברשת בה משתנה מרבית השדרה הניהולית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully