וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי החדשות: אילנה וגאולה עוברות לערוץ החדשות

3.3.2001 / 18:53

דיין, מגישת התוכנית "עובדה", חוברת לקבוצת "חדשות ישראל" ותשמש כראש דסק החדשות ומגישת המהדורה המרכזית; אבן, מגישת "ערב חדש", עוברת ל"חדשות 24", יחד עם משעל ואילון

אילנה דיין וגאולה אבן הודיעו אתמול על הצטרפותן לקבוצות המתמודדות במכרז על ערוץ החדשות.

דיין עוזבת לאחר שמונה שנים את התוכנית "עובדה" ומצטרפת לקבוצת "חדשות ישראל". בראש הקבוצה עומדים מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שמואל סלבין, מפקד גל"צ לשעבר, משה שלונסקי, ראש מערכת החדשות ב"הארץ" לשעבר, משה גל ויו"ר מועצת הכבלים בעבר, צבי האוזר.

דיין מצוטטת ב"ידיעות אחרונות" כאומרת "בלב קרוע קיבלתי את ההחלטה הזאת, כי 'עובדה' היתה הדבר הכי חשוב שעשיתי בחיי המקצועיים. הקריעה הזאת מ'עובדה' ו'טלעד' קשה וכואבת". ב"חדשות ישראל" אמרו כי הצטרפותה של דיין אליהם "מעידה יותר מכל על הסטנדרטים המקצועיים הגבוהים אשר יהוו יעדים שאותם תציב הקבוצה לעצמה אם תזכה במכרז". דיין תהיה ראש מחלקת החדשות ומגישת המהדורה המרכזית.

גאולה אבן, מגישת "ערב חדש" בהווה ו"מבט" בעבר הצטרפה לקבוצת "חדשות 24". בכך היא חוברת לנסים משעל ויעקב אילון, שעזב לאחרונה את חדשות ערוץ 2 וכן לשני בכירים בעבר ובהווה בערוץ 1, יאיר שטרן ואמנון ברקאי. משעל אמר אתמול כי "הצלחנו לגבש שילוב בין צוות מקצועי רב ניסיון לבין איתנות פיננסית וכוחות טכנולוגיים".

ההצעות יוגשו מחר, כשבשלב הסופי נשארו שתי קבוצות בלבד, "חדשות ישראל" ו"חדשות 24". הערוץ אמור להתחיל לפעול בנובמבר השנה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully