וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוול 8 מצליחה לפחות לעמוד באזהרת הרווח: הפסד של 3 סנט למניה, לעומת הדרכה ל-6-3 סנט

3.3.2001 / 18:53

הכנסות החברה הסתכמו ב-19.5 מ' ד' - ברף העליון של התוצאות שסיפקה באזהרה; עם זאת, מדובר בירידה של כ-20% מתחזיות האנליסטים הראשוניות לרבעון


ltpgt
אזהרת הרווח שסיפקה חברת לוול 8 לרבעון הרביעי של השנה הובילה לכך שבתוצאותיה הכספיות של החברה , שפורסמו לפני שעה קלה, אין הפתעות מיוחדות. וכך, הכנסות החברה הסתכמו ב-19.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה, עלייה של 40% מהכנסות הרבעון המקביל.
lt/pgt

ltpgt
אומנם היה זה בהתאם למספרים שסיפקה לוול 8 באזהרתה, שהיו 19.15-19 מיליון דולר, ואולם מדובר באכזבה של כ-20% מתחזיות האנליסטים המקוריות. בסיכום שנתי החברה צמחה ב-56%. המקור להאטה ברבעון האחרון הוא אי הצלחת החברה לעמוד בתחזיות, עקב דחיית הזמנות ואף ביטולן של אחדות, לאור ההאטה הכללית בכלכלה האמריקאית.
lt/pgt

ltpgt
על כן, אף הפסדי החברה לרבעון הרביעי הועמקו, והסתכמו ב-80 אלף דולר או 3 סנטים למניה (פרופורמה). ברבעון המקביל עוד הציגה החברה רווח של 703 אלף דולר ושל 5 סנטים למניה. ההפסד שהציגה היום החברה היה בגבול התחתון שסיפקה בעת פרסום אזהרת הרווח, 6-3 סנטים למניה, אך התחזיות המוקדמות היו לרווח של 12 סנט למניה - מספר שנראה כמו חלום רחוק כעת.
ltbgt
חילופי הגברי בחברה נמשכים
lt/bgt
מעבר לתוצאות הכספיות החלשות של החברה, או שאולי אפילו בעטיין, חילופי הגברי בחברה בתקופה האחרונה הם דבר שבשגרה. וכך, אריה קילמן, המחזיק ב-18% ממניות החברה האם של לוול 8, לירז 428011-MRQ, עזב בסוף 2000 את תפקידו כיו"ר ומנהל טכנולוגי, והפך להיות מנהל אסטרטגי של החברה. ייתכן שקילמן הוחלף עקב ביצועיה החלשים של החברה ברבעון הרביעי, אך הוא בהחלט נתן את האות לחילופים נוספים.
lt/pgt

ltpgt
לפני ימים אחדים הודיעה החברה כי סטיבן דמיסצ'וויקי, מנכ"ל ונשיא החברה, התפטר מתפקידו, ויו"ר החברה, אנתוני פיזי, ימלא את מקומו. פול רמפל, לשעבר סגן נשיא מחלקת מחקר ופיתוח של החברה, מונה לנשיא החברה. קשה אולי לעקוב, אך פרישת הבכירים לא נעצרה כאן, והיום הודיעה החברה על פרישת סמנכ"לית הכספים של החברה, רנה פאלק.
lt/pgt

ltpgt
לוול 8 היא חברה אמריקאית, שנמצאת בשליטתה של חברת לירז מערכות הבורסאית. החברה מתמחה במתן פתרונות לאינטגרציה בין אפליקציות - Enterprise Application Integration . אינטגרציות אלו מאפשרות לעסקים לשלב מערכות מחשוב מסורתיות (Legacy Systems) עם מערכות חדשות.
lt/pgt

ltpgt
טוני פיזי, יו"ר ומנכ"ל החברה, שמכהן רק שבועיים בתפקידו, אמר בתגובה לתוצאות הכספיות כי החברה השלימה בשבועות האחרונים את מאמצי ההיערכות המחודשת שלה לאור המשבר אליו נקלעה, שכוללים קיצוץ של 40% בהוצאות התפעוליות של החברה. חלק מקיצוץ זה בהוצאות יגיע בצורת פיטורים של 15% מכוח האדם של החברה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully