וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה לייקוס: שוק הפרסום באינטרנט בארה"ב יתאושש יפה במחצית השנייה של השנה

3.3.2001 / 18:53

לדברי טד פיליפס, מטרה לייקוס, מפרסמים צפויים להיות זהירים בחצי השנה הקרובה, אך יוציאו כסף על פרסום החל מתקופת החגים


ltpgt
בכנס הטכנולוגי של רוברטסון סטיבנס, אמר טד פיליפ מטרה לייקוס (סימול TRLY) כי הוא מצפה ששוק הפרסום באינטרנט יתאושש יפה במחצית השנייה של 2001.
lt/pgt

ltpgt
פיליפ מבסס את דבריו על "שיחות עם מפרסמים" במהלכן נאמר לו שהם "יהיו זהירים מאוד ב-6-3 חודשים הקרובים אך מתכוונים להוציא כסף נוסף על פרסום החל מתקופת החגים".
lt/pgt

ltpgt
עם זאת הוא ציין כי לא יהיה מופתע עם ההתאוששות לא תגיע עד תחילת 2002.
lt/pgt

ltpgt
טרה לייקוס נאחזת בכל תחזית חיובית לאחר הזעזוע שיצרה עזיבתו של המנכ"ל רוברט דייוויס ומינויו של חואקים אגוט, לשעבר ממנהלי GE. (לייקוס נרכשה ע"י טרה נטוורקס הספרדית ושתיהן התמזגו לטרה לייקוס).
lt/pgt

ltpgt
פיליפ, אשר עזב את משרת סמנכ"ל כספים ונשאר כיועץ אסטרטגי לענייני רכישות ומיזוגים, אמר שהחברה תמשיך לשאוף להפוך לאחת משני הפורטלים המובילים באינטרנט דרך מדיניות שיווק אגרסיווית הנשענת על 2.4 מיליארד הדולר במזומן של החברה.
lt/pgt

ltpgt
עדיין, שוק הפרסום עליו מסתמכת החברה כבר ראה זמנים טובים יותר. פיליפ ניסה להדגיש ש-75% מהחברות אותן טרה לייקוס מפרסמת הן חברות יציבות ומבוססות, ו-90% מהן מגדילות את הוצאות הפרסום באופן קבוע כל רבעון.
lt/pgt

ltpgt
על אף הטון האופטימי של פיליפ, המשקיעים עדיין נראו מוטרדים מעזיבתו של דייוויס. ההנהלה הבכירה של החברה מורכבת מ-15 מנהלים, מחציתם מטרה נטוורקס ומחציתם מלייקוס. "בוב היה דמות כריזמטית ואבידה מצערת לחברה. הוא רצה להיות מנכ"ל", אמר פיליפ.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully