וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייזה מינלי התגרשה

26.7.2003 / 9:56

מינלי ובן זוגה, המפיק דיוויד גסט, התחתנו לפני 16 חודשים בלבד; בחודש מרץ עברה לייזה טיפול גמילה מאלכוהול ומשככי כאבים

השחקנית-זמרת, לייזה מינלי, ובעלה, המפיק דיוויד גסט, פירקו את החבילה המשותפת לאחר 16 חודשי נישואין בלבד. כך אישר אמש הדובר של מינלי. השניים התחתנו במרץ 2002 בטקס נוצץ בניו יורק – אליו הוזמנו כל המי ומי בעולם הבידור האמריקאי. גסט היה בעלה הרביעי של מינלי.

מינלי וגסט ביטלו במפתיע לפני כארבעה חודשים את טקס חגיגות השנה לנישואיהם אליו הוזמנו למעלה מ-1,200 מכובדים. הטקס אמור היה להתקיים בכיכר טיימס שבלב מנהטן. כשנשאלו מדוע החליטו לבטל את המסיבה, טענו השניים כי מאחורי הביטול עומדת פריצת המלחמה בעיראק.

המגזין "ניוזדיי" מדווח הבוקר, כי הזוג נמצא בתהליכי פרידה כבר מספר חודשים, וכי לאחרונה עבר גסט, בן ה-49, להתגורר בהוואי, בעוד שליזה, בת ה-57, נשארה לגור בדירתם במנהטן. הסוכנת של מינלי, וורן קאוואן, אמרה אמש כי השניים אכן החליטו להתגרש, אולם היא אינה יודעת מה הסיבה לכך. הסוכנת מסרה כי הזוג ביטל ראיון עם לארי קינג מרשת סי.אן.אן, שהיה אמור להתקיים בשבוע הבא.

המגזין מגלה עוד כי לפני כארבעה חודשים, סמוך ליום השנה לנישואיה, נכנסה מינלי למוסד שיקום כדי להתגבר על התמכרותה לאלכוהול ולמשככי כאבים. קאוואן סיפרה אתמול כי מינלי נכנסה לתכנית שיקום בת שמונה שבועות שהוגדרה כ"תכנית לעזרה עצמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully