וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוגה ביצעה רכישה חוזרת של 3.5 מיליון מניות נוספות ברבעון השני

שירלי יום-טוב

25.7.2003 / 17:00

טיוגה נמכרה ל-STMicroelectronics לפני למעלה משנה והעסקה הושלמה בסוף אפריל האחרון; צפויה לחלק את הכסף שנותר בקופה כדיווידנד לבעלי המניות

חברת השבבים טיוגה, שקבוצת STMicroelectronics הצרפתית רכשה את נכסיה לפני למעלה, מדווחת היום על תוצאות הרבעון השני, הכוללות הכנסות של 666 אלף דולר ורווח נקי של 11.9 מיליון דולר בשל תשלום נוסף בגובה 12.7 מיליון דולר שקיבלה החברה מ-ST כחלק מההסכם בין השתיים. עסקת טיוגה-ST הגיעה לסיומה בסוף אפריל האחרון וטיוגה לא צופה לרשום הכנסות נוספות בעתיד.

במהלך הרבעון השני רכשה טיוגה 3.5 מיליון ממניותיה בסכום של 840 אלף דולר, בהמשך לרכישה של כ-3.4 מיליון מניות ב-4 החודשים הראשונים של השנה (הכוללים את חודש אפריל, שתוצאותיו נכללות גם בדו"חות מהיום). בסיום חודש יוני עמד מספר המניות המונפקות על כ-23 מיליון מניות.

הקופה של טיוגה הכילה נכון לסוף הרבעון השני כ-9.4 מיליון דולר לעומת כ-5 מיליון דולר בסיום אפריל האחרון. לטיוגה לא נותר עוד חוב לאורכית, ממנה פוצלה בעבר, לאחר שבארבעת החודשים הראשונים של השנה היא החזירה לה 6 מיליון דולר.

כוונת הנהלת טיוגה היא לחלק בסופו של דבר את הכספים שייוותרו בסיום תהליך רכישתה כדיווידנד לבעלי מניותיה, ברבעון הקודם ציינה החברה כי היא מקווה להכריע בעניין עד סוף השנה לאחר שתבדוק את האופציות העומדות לרשותה מבחינת מיסוי.

עד כה השקיעה ST בטיוגה כ-35 מיליון דולר לפי החלוקה הבאה: 10 מיליון דולר תמורת בעלות משותפת על הקניין הרוחני בתחום ה-xDSL של טיוגה; 10 מיליון דולר עבור מימון המשך המו"פ לפי מפתח של 2 מיליון דולר לרבעון; 12 מיליון דולר שהועברו לאחרונה לטיוגה; וסכום נוסף שמקורו בהתחייבויותיה של טיוגה אותן לוקחת על עצמה ST.

רוב העובדים של טיוגה, 55 במספר, כולל עובדי ההנהלה, צפויים לעבור ל-ST. טיוגה נותרת לאחר הרכישה ללא נכסים, פעילות, התחייבויות ועובדים. פעילות טיוגה תשולב עם חטיבה שנרכשה על ידי ST מאלקטל הצרפתית, ויחד הן יהוו את מרכז הפיתוח של ST לתחום ה-DSL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully