וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי אמיקום בדירקטוריון צ.מ.מ: אין לאפשר לחברה לבקש הסרת העיקולים שהוטלו עליה ע"י אמיקום

3.3.2001 / 18:53

אמיקום תובעת מצ.מ.מ להשיב לה 8 מ' ד' שהושקעו לפני כ-3 חודשים; עוד החליט הדירקטוריון להורות למנכ"ל לפטר את עובדי החברה החל ממחר; כך נודע ל-TheMarker.com


ltpgt
נציגי חברת אמיקום בדירקטוריון צ.מ.מ מנעו מהחברה לממן בקשה להסרת העיקולים שהטילה אמיקום על החברה, כחלק מתביעתה להשיב לה את סכום של 8 מיליון דולר שהשקיעה אמיקום בצ.מ.מ לפני כשלושה חודשים. כך נודע ל-TheMarker.com.
lt/pgt

ltpgt
עוד נודע כי דירקטוריון החברה הורה למנכ"ל החברה, גדעון לוין, להתחיל בצמצום כוח האדם בחברה, המונה כ-30 איש. הצמצום נעשה בעקבות העיקולים המוטלים על חשבונות החברה, שאינם מאפשרים תשלום משכורות.
lt/pgt

ltpgt
נודע כי ההחלטות בדירקטוריון התקבלו בזכות הצבעתם של שני נציגי אמיקום וד"ר עודד וקסמן, משקיע נוסף בחברה, שכאמור תובעים בצוותא מהחברה סך של 8 מיליון דולר, ואף ביקשו את הטלת העיקולים על חשבונות החברה.
lt/pgt

ltpgt
עו"ד יחיאל כשר, ממשרד עוה"ד פרופ' יובל לוי ושות', הנותנים ייעוץ משפטי לחברת צ.מ.מ, סירבו להתייחס להחלטות ההדירקטוריון לגופן, אך ציין כי השתתפותם של נציגי אמיקום בדירקטוריון בהצבעה לגבי עניין הנוגע ישירות בחברה שאותה הם מייצגים היא דבר שלא ייעשה ונוגד את החוק.
lt/pgt

ltpgt
חברת אמיקום מסרה בתגובה כי היא אינה מאשרת או מכחישה את הידיעה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully