וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה התקציבית מול דדש: הסחבת על סף סיום

3.3.2001 / 18:53

הנהלת בית"ר והאיש עצמו הצהירו היום שדדש לא נושא כל תפקיד רשמי בקבוצה, החבר'ה של רבינוביץ' כנראה יסתפקו בזה ואתם תוכלו סופסוף לקרוא על דברים יותר מעניינים

הנהלת בית"ר ירושלים אישררה היום מחדש לרשות לבקרת תקציבים את המכתב הקודם ששלחה, לפיו היו"ר לשעבר, משה דדש, אינו נושא בכל תפקיד רשמי בקבוצה.

מוקדם יותר היום העביר מכתב דומה גם דדש עצמו ובו הבהיר כי כל הדיבורים מסביב הם בגדר שמועות זדוניות של מי שמבקש להזיק לו.

דובר בית"ר, יוסי אולמרט, אמר ל-ONE: "אנחנו מעריכים שהעניין עומד להסתיים וכל הדרמה תיגמר. היום אישררנו לבקרה התקציבית את המכתב הקודם ששלחנו להם וגם דדש הוציא להם מכתב הבהרה כזה משלו. הכל מתואם בין הצדדים והעניין יסתדר ".

האישרור נעשה טלפונית ובבקרה מצפים לקבל את זה גם בכתב. יו"ר
הבקרה, יאיר רבינוביץ': דדש אישר בכתב שהוא לא מעורב, לא פורמלית ולא לא-פורמלית, ובית"ר הבהירו לנו בטלפון שהם עומדים על מה שהצהירו בעבר, שדדש לא נושא בכל תפקיד. מחר נדון בעניין עם היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, ונקבל החלטה בנושא".

כזכור, בעקבות ניסיון ה"קאמבק" הקודם של דדש מיהרה הנהלת בית"ר לשלוח לבקרה "מכתב הבהרה" בו נכתב: "לאור הודעתו של מר משה דדש מיום 27/12/2000, על פיה החליט לחזור בו מהתפטרותו (כנושא משרה באגודת בית"ר ירושלים), הרינו לחזור ולאשר את דבר הודעתנו והחלטתנו הקודמת, על פיה מר דדש איננו נושא ולא יישא כל תפקיד באגודת בית"ר ירושלים ו/או חברת בית"ר ירושלים אחזקות 2000 בע"מ ו/או מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. בכבוד רב, שמעון בטאט, מנכ"ל".

בקבוצה: לבן מתקרב, אבוקסיס ישחק בשבת, טלסניקוב בספק


המו"מ עם בלם נבחרת הנוער, שמוליק לבן, עדיין לא הסתיים, אבל בקבוצה אופטימיים לגבי סיכויי החתמתו בקבוצת הנוער לעונה וחצי עוד לפני יום חמישי, המועד האחרון לרישום שחקני נוער.

הקשר ז'אן טלסניקוב צפוי לעבור היום בדיקת MRI נוספת בביה"ח הדסה עין כרם במטרה להבהיר סופית את מצב פציעתו. קפטן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, שנפצע באימון הנבחרת וייעדר מהמשחק מחר מול מולדובה, צפוי להיות כשיר למשחק העונה ביום שבת מול מכבי חיפה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully