וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המתנה דרוכה לגרינספאן; מניות השבבים עולות למרות הורדת המלצה של קרדיט סוויס פירסט בוסטון

3.3.2001 / 18:53

דיימלר קרייזלר עולה ב-4% לאחר שה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי קרייזלר תגיע ב-2002 לרווחיות


ltpgt
המסחר בוול סטריט נפתח בעליות שערים לקראת נאומו של נגיד הבנק המרכזי היום בפני ועדת הבנקאות של הסנאט. הציפיות כי הנגיד ירמוז על הורדת ריבית נוספת מעודדות את השוק. מניות המוליכים למחצה עולות למרות שקרדיט סוויס פירסט בוסטון הוריד את הדירוג על מניות בולטות כמו אינטל וטקסס אינסטרומנטס (סימול TXN).
lt/pgt

ltpgt
נתוני המכירות הקמעוניות שפורסמו היום הראו כי בינואר היתה עלייה גדולה מהצפוי של 0.7% במכירות, לאחר חודש דצמבר חלש במיוחד, ועלייה של 0.8 ללא מכירות רכב, לעומת תחזיות לעלייה של 0.4%. נתונים אלה עולים בקנה אחד עם השקפת מרבית הכלכלנים בארה"ב, לפיה הכלכלה לא תיקלע למיתון, למרות ההאטה.
lt/pgt

ltpgt
מדד מניות המוליכים למחצה של בורסת פילדלפיה עולה ב-3.5%. לאחר הורדת הדירוג עליהן, עולות מניות אינטל ב-0.4%, טקסס אינסטרומנטס ב-1.8% ואילו ברודקום (סימול BRCM) יורדת ב-0.23%.
lt/pgt

ltpgt
מניות הנפט רושמות ירידות לאחר שמחירי הנפט הגולמי ירדו ביום הרביעי ברציפות. BP אמוקו, שדיווחה היום על הכפלת רווחיה בשנת 2000, יורדת ב-3.9%, טקסקו יורדת ב-1%.
lt/pgt

ltpgt
חברת השירותי לשדות נפט, סלמברג'ה, יורדת ב-2% לאחר ששלשום הודיעה על רכישת חברת שירותי הטכנולוגיה Sema תמורת כ-5.2 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
סלומון סמית ברני פירסם דו"ח לפיו DELL (דל) צפויה להוריד את תחזיות ההכנסות ל-2001; מקורות מדווחים שהחברה מתכננת לפטר אלפי עובדים. מניית החברה יורדת ב-2.3%.
lt/pgt

ltpgt
דיימלר קרייזלר עולה ב-4% לאחר שה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי קרייזלר תגיע לרווחיות ב-2002. החטיבה האמריקאית של יצרנית הרכב רשמה הפסדים של כ-1.8 מיליארד דולר במחצית השנייה של 2000.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully